Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[INS] Remaining Mag From Picked Up Guns (2021-06-05)


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Ammo and magazine quantity control logic plugin for insurgency(2014)
This plugin takes over the original ammo and clips (or magazines) calculation logic, And realized some special functions.

Feature List
  • When you pick up a weapon, you will get all the clips (or magazines) and ammo left by its last owner
  • Pressing R several times in a short time will trigger discarding clip type reload (Just like INS:Sandstorm, but reload speed won't change)
  • If you run this plugin, you can directly give player the weapon using the clips (or magazines) in other plugins, such as the guns menu plugin, and set the number of the clips ("m_iAmmo") at the same time (must be set at the same time as the weapon entity is created). This plugin will make the number of clips ("m_iAmmo") you set true and effective

Installation Guide
Code:

Put WeaponAmmoAndClip_public.smx into "insurgency\addons\sourcemod\plugins\"
Notes
  1. If there are custom weapons in your theater, you need to add all the "single reload weapons" to the "g_cSingleReloadWeaponList" list in the plugin code
  2. Single reload weapon mean those weapon whose ammo setting contains "flags_clear" "AMMO_USE_MAGAZINES"
  3. Weapon using the clips (or magazines) mean those weapon whose ammo setting contains "flags" "AMMO_USE_MAGAZINES"
  4. Weapon entity's property "m_iClip1" mean the number of ammo in current clips (or magazines) in this game
  5. Weapon entity's property "m_iPrimaryAmmoType" mean the type code of ammo that weapon used
  6. Player entity's property "m_iAmmo" mean the number of clips (or magazines) for particular ammo type that player have in this game

中文服务器使用此插件请务必署名加鸣谢。
没有x社区提供的服务器的支持不会有此插件的诞生。

Download Link

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (WeaponAmmoAndClip_public.sp - 22.6 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...