Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D1] L4D2 Death Model Replication

MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

• RSSy
A plugin done for funsies, this brings the death models from L4D2 into L4D1.

This was planned to also include recreated Defibrillators to allow you to bring the bodies back to life before I got bored of L4D1.
As of now, I currently don't have the drive to work on this for longer, so I'm releasing this plugin as-is.

By default, this only replaces the survivor ragdolls with death models, so it's not much use for conventional servers.

If you're an experienced plugin creator/editor, then feel free to experiment more with this.

-= ConVars =-

sm_sequel_death_anim_enable [0/1] = Enable replacing survivor ragdolls with death models?
sm_sequel_death_anim_behavior [BITFLAGS] = Behavior for death models. 0 = L4D2-Style. 1 | Vulnerable Bodies with Health + 2 | Keep Player Velocity + 4 | Zombification
Side Note: Zombification does not work, only through the sm_convertallbodies command.
sm_sequel_death_anim_zombie_surv_hp [0/INF] = How much HP will zombified survivors have?
defibrillator_return_to_life_time [0.0/INF] = How long the plugin holds newly-defibbed players in place?
Side Note: Not to be confused with the already-existing L4D2 cvar.

-= Commands =-

ADMFLAG_SLAY required - sm_defiballbodies = Defib all bodies.
ADMFLAG_SLAY required - sm_convertallbodies = Turn all bodies to infected.
ADMFLAG_CHEATS required - sm_createdeathmodel = Turn all bodies to infected.

-= Releases =-
Code:

Version 1.0.0
- Initial release.

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (L4D1_ReplicateDeathModel.sp - 49.3 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...