Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[TF2] Hud Messages (tf2hudmsg)

MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

• RSSy
Library for hud message stuff in TF2.

This plugins exists mainly because CursorAnnotations, the thing e.g. Annotations, Gravestone Markers and ChatBubbles use, require a server wide unique id for their cursor annotations from how I understand. Not only does this library track and manage those ids, but it also provides nice natives in form of a methodmap to manage, show and hide those annotations again.

I also provide natives for HudMessageCustom, a small element centered in the lower half of the Hud. The only thing you should consider with this is, that cl_hud_minmode 1 or tf_hud_notification_duration 0 hides this element, so it probably shouldn't display critical information. The HudMessageCustom natives have an option to strip morecolors color values, so if you display messages that would normally be colored in chat do not print color formats in the hud.

Requires morecolors.inc to compile.

You can view the Source and latest Release on GitHub

Attached Files
File Type: inc tf2hudmsg.inc (5.8 KB)
File Type: sp Get Plugin or Get Source (tf2hudmsg.sp - 12.3 KB)
File Type: smx tf2hudmsg.smx (24.3 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...