Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSgo and bring plugin


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hello there is a bug with this menu /go and if i choose players on SECOND page. (next page) its not work it choose a random player from first page can someone help to fix it?
Code:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Isinlanma Eklentisi"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa"

#define Isinlanma_Yetkisi ADMIN_KICK

new const Menu_Filitleri[] = "ac"
       
//        Ýsteðe baðlý filtreleme bayraklarý listesi:
//          "a" - Ölü müþterileri dahil etmeyin
//          "b" - Canlý müþterileri dahil etmeyin
//          "c" - botlara yer verme
//          "d" - insan istemcileri dahil etmeyin
//          "e" - takýmla eþleþme
//          "f" - adýn bir kýsmýyla eþleþme
//          "g" - harf büyüklüðüne duyarsýz olarak eþleþme
//          "h" - HLTV vekillerini içermeyin
//          "i" - müþterileri birleþtirmeyi içeriyor
//          KAYNAK --->  http://www.amxmodx.org/api/amxmodx/get_players

public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
       
        register_clcmd("say /go","git")
        register_clcmd("say .go","git")
        register_clcmd("say /bring","getir")
        register_clcmd("say .bring","getir")
}
public git(id) Isinlama_Menusu(id,2)
public getir(id) Isinlama_Menusu(id,1)

public Isinlama_Menusu(id,TUR){
       
        if( access(id,Isinlanma_Yetkisi) ){
       
                new Menu_Basligi[128]
                if ( TUR != 1 )        formatex(Menu_Basligi,charsmax(Menu_Basligi),"\r*** \wGo to Player \r***")
                else                formatex(Menu_Basligi,charsmax(Menu_Basligi),"\r*** \wBring the Player \r***")
               
               
               
                new Menu = menu_create(Menu_Basligi, "Menu_devam")
               
               
                new Oyuncular[32] , Num , Uid = -1
                get_players(Oyuncular,Num,Menu_Filitleri)
               
                for ( new i ; i < Num ; i++ ){
                       
                       
                        if(  id != Oyuncular[i] && (!access(Oyuncular[i],ADMIN_IMMUNITY)) ){       
                               
                                Uid = Oyuncular[i]
                                new isim[36] , numara[4] , Kimlik
                                if ( TUR != 1 )        Kimlik = Uid * 100
                                else                Kimlik = Uid
                                num_to_str(Kimlik,numara,charsmax(numara))
                                get_user_name(Uid,isim,charsmax(isim))
                                menu_additem(Menu, isim, numara)
                               
                        }
                       
                       
                       
                       
                }
               
               
                if ( Uid == -1 ) client_print_color(id,print_team_default,"^3Player not found.")
                else
                {
               
                        menu_setprop(Menu, MPROP_NEXTNAME, "Next"); 
                        menu_setprop(Menu, MPROP_BACKNAME, "Back");
                        menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"\wExit")
                        menu_setprop(Menu,MPROP_EXIT, MEXIT_NORMAL)
                        menu_display(id,Menu)
                       
                }
               
        }
       
        else client_print_color(id,print_team_default,"^3U havent access.")
       
       
        return PLUGIN_HANDLED
       
       
}
public Menu_devam(id, Oylama_menu , item){
        new data[6], iName[64]
        new acces, callback
        menu_item_getinfo(Oylama_menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
       
        new Veri = str_to_num(data)
       
        if ( Veri != 0 ){
                if ( Veri >= 100 )        Yanina_Getir(Veri/100,id,id) , Isinlama_Menusu(id,2)
                else                        Yanina_Getir(id,Veri,id) , Isinlama_Menusu(id,1)
        }
       
       
}
public Yanina_Getir(cagiran_id,gelen_id,yetkili){

       
        client_cmd(cagiran_id,"spk ^"events/enemy_died^"")
        client_cmd(gelen_id,"spk ^"events/enemy_died^"")
        new Float:Konum[3]
        pev(cagiran_id,pev_origin,Konum)
        Konum[2] += 75
        set_pev(gelen_id,pev_origin,Konum)
       
        new Isim_yetkili[36] , Isim_Uid[36]
        get_user_name(yetkili,Isim_yetkili,charsmax(Isim_yetkili))
       
        if ( yetkili == cagiran_id ){
                get_user_name(gelen_id,Isim_Uid,charsmax(Isim_Uid))
                client_print_color(0,print_team_default,"^4%s ^3used go/bring command on ^4 %s ^3Player",Isim_yetkili,Isim_Uid)
        }
        else
        {
                get_user_name(cagiran_id,Isim_Uid,charsmax(Isim_Uid))
                client_print_color(0,print_team_default,"^4%s ^3used go/bring command on ^4 %s ^3Player",Isim_yetkili,Isim_Uid)
        }
        set_task(0.5,"ziplat",gelen_id)

}

public ziplat(id)        client_cmd(id,"+jump;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;-jump")
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...