Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSToggle for Global corpse physics (CBaseMonster)


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Was poking around in the HL1 SDK for a wee bit trying to figure out how I could get the same corpse physics that Sven Coop has and stumbled upon this within the combat.cpp under the CBaseMonster lines:

Code:

// make the corpse fly away from the attack vector
pev->movetype = MOVETYPE_TOSS;
// pev->flags &= ~FL_ONGROUND;
// pev->origin.z += 2;
// pev->velocity = g_vecAttackDir * -1;
// pev->velocity = pev->velocity * RANDOM_FLOAT( 300, 400 );

Last four lines are commented out but uncommenting enabled there to be corpse physics similar to Sven's. Why they're disabled is a mystery to me, but I was wondering if it were possible for there to be a cvar or plugin of some kind that could toggle this option, or preferably, enable it by default but with the ability to set your own values. I figure since most goldsrc mods any more have this exact same code mostly untouched, there might be a way to override what's in the original lib.

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...