Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSSpecBot 2021

MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

• RSSy
Hi! I was looking a lot for a spec bot plugin that was not detected as "bots" but most of them crashed the server, so I created one with a friend and i want to share it with you. (yes, i know there are many plugins but none of it worked like this without crashing the server).
The plugin is writed using amx 1.9.
Credits: ideea from the internet - written by me and SendOreos

General information:
The plugin simply adds 3 bots to the spec (the names of the bots are custom via cvars) that never joins the team. They will disconnect and reconnect automatically. (one at a time).
More informations here (english soon): click

Cvars:
bs_enable "0/1" - enable / disable the plugin
bs_botname "name1" - name of the first bot
bs_botname2 "name2" - bot of the second bot
bs_botname3 "name3" - bot of the third bot
bs_maxplayers "5-29" - when to disconnect, disconnect happens at the number +1 and reconnects at -1 (ex. 28 online players, only 1 bot will connect, when the 29 player connect the bot will disconnect).

Attached Files
File Type: sma Get Plugin or Get Source (botspec.sma - 4.0 KB)

Przeczytaj cały wpis

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...