Zaloguj się, aby obserwować  
PyNiO

Zmiana lvl .

Recommended Posts

Witam. Jak zmienić to ,  że nie klasy od lvl tylko każda klasa ma osobny lvl?

Bo jestem nowy w tym i nwm jak to zmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie bawiłam się COD'em w CS:GO, ale może znajdziesz to w którymś z CFG. Poszperaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2017 o 03:03, Beskidek napisał:

Nigdy nie bawiłam się COD'em w CS:GO, ale może znajdziesz to w którymś z CFG. Poszperaj.

Przeczytaj najpierw post z codmodem a potem napisz post. 

 

Aktualnie nie ma żadnych cvarów do codmoda(starego). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Darknes
      Witam
      Próbuje rozbudować plugin, który daje losowe bonusy i utknąłem w jednym miejscu mianowicie nie za bardzo wiem jakiej użyć wartości aby zmienić graczowi hp.
      Np. do zmiany wartości armoru używam (client, Prop_Send, "m_bHasHelmet", 1); a teraz przydała by mi się podobna do zmiany hp
       
       
      edit
      m_iHealth -  ogarnąłem
    • Przez advercik
      Witam, chciałem zmienić operatora obsługi SMS z homepay na cssetti. Wszedłem na ustawienia sklepu wybrałem cssetti niestety dalej czyta usługi z api homepay.pl. Spotkał się ktoś z podobnym problemem?
    • Przez Bulgarian
      Chciałbym zmienić ilość DMG zadawanego przez IgniteEnity
      Nie wiem jak się za to zabrać, próbowałem poprzez DMG_BURN jednak bezskutecznie.
       
      Mój Kod
      public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(!IsValidClient(victim) || !IsValidClient(attacker)) return Plugin_Continue; if(!IsValidAlive(victim)) return Plugin_Continue; if(maKlase[attacker]) { if(GetRandomInt(1,15) == 1 && (damagetype & DMG_BULLET)) { IgniteEntity(victim, 5.0); } } return Plugin_Continue; }  
      Aktualnie jest ustawione 5 sekund podpalenia jeżeli RandomInt wyniesie = 1. Jednak dmg z podpalenia jest standardowy, mi zależy na tym aby gracz otrzymywał przez te 5 sekund (20dmg na sek).