Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSwarm up round with speed


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hi, is there any way that the players have automatic speed for the duration of the warm-up round?

PHP Code:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Simple Knife Warump"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define TASKID 1234

new hudtimercvar_timerhudhandlermp_freezetimevalue
new bool:isCalentamiento;
new 
cvar_respawnTime;

new const 
sonido[] = "sound/carpeta/sonido.mp3"

public plugin_init()
{
    
register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR)
       
    
register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg")   
   
    
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
   
    
//register_dictionary("simple_warmup.txt")
   
    
cvar_timer register_cvar("warmuptimer""40"// Duracion del calentamiento
    
cvar_respawnTime register_cvar("tiempo_respawn""1.5"// Tiempo que tardarán en respawnear los usuarios
   
    
mp_freezetime get_cvar_pointer("mp_freezetime")
   
    
hudhandler CreateHudSyncObj()
   
}

public 
plugin_precache()
{
    
precache_generic(sonido)
}

public 
plugin_cfg()
{
    
set_task(10.0"read_vars")
}

public 
read_vars()
{   
    
value get_pcvar_num(mp_freezetime)
}

public 
message_TextMsg(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity)
{   
    static 
message[64]
    
get_msg_arg_string(2messagecharsmax(message))
   
    if(
equal(message"#Game_Commencing"))
    {
        
hudtimer get_pcvar_num(cvar_timer)
       
        if(
hudtimer == -1)
            return
       
        
//formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_START") Tienes desactivado el diccionario a si que esto sobre :v
        
set_msg_arg_string(2"Ha iniciado el calentamiento")
        
// client_cmd(id, "mp3 play ^"%s^"", sonido) es pa todos la musica xd
        
client_cmd(0"mp3 play ^"%s^""sonido)
        
set_task(1.0"restart"TASKID__"b")       
        
set_pcvar_num(mp_freezetime0)
        
isCalentamiento true;
    }
    if(
equal(message"#Game_will_restart_in"))
    {
        
//formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_END") Tienes desactivado el diccionario a si que esto sobre :v
        
client_cmd(0"mp3 stop")
        
set_msg_arg_string(2"Ha finalizado el calentamiento")
        
isCalentamiento false;
    }
}

public 
restart()
{           
    if(
hudtimer <= 0)
    {
        
remove_task(TASKID)
        
set_cvar_num("sv_restartround"1)
        
set_pcvar_num(mp_freezetimevalue)       
    }
    else
    {
        
set_hudmessage(255255255, -1.00.150float(get_pcvar_num(cvar_timer)), 1.00.10.2)
        
ShowSyncHudMsg(0hudhandler"Queda%s %i segundo%s para finalizar el calentamiento"hudtimer "n":""hudtimerhudtimer "s":"")
        
//ShowSyncHudMsg(0, hudhandler, "%L", LANG_PLAYER, "COUNTING", hudtimer) Tienes desactivado el diccionario a si que esto sobre :v
    
}   
    
hudtimer--
}

public 
switchweapon(id)
{
    if(
task_exists(TASKID))
    {
        
engclient_cmd(id"weapon_knife")
    }
}

public 
client_death(attackervictim)
{
    if(
is_user_connected(victim) && isCalentamiento)
        
set_task(get_pcvar_float(cvar_respawnTime), "respawn"victim)
   
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

public 
respawn(id)
{
    if(
isCalentamiento)
          
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawnid)


Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...