blejlok Opublikowano Luty 18, 2017 o 13:51 Udostępnij Opublikowano Luty 18, 2017 o 13:51 Na moim serwerze modyfikacji BaseBuider mam napisane swoje klasy zombie i właśnie z nimi mam mały problem. Około 30% graczy z różnymi klasami nie posiada głów, jak strzelamy w głowę obrażenia wchodzą jak w normalne ciało albo ich wcale nie ma. Modeli nie zmieniałem a na starych klasach wszystkie głowy wchodziły dobrze. Wie ktoś może gdzie jest błąd? public Action Player_Spawn(Handle event, char[] name2, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); RequestFrame(Player_Spawn_Frame, client); } public void Player_Spawn_Frame(int client) { if(IsValidPlayer(client)&&GetClientTeam(client)==CS_TEAM_T) { SetEntityGravity(client, g_fKlasaGravity[g_iPlayerKlasa[client]]) SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", g_fKlasaSpeed[g_iPlayerKlasa[client]]); SetEntityHealth(client, g_iKlasaHp[g_iPlayerKlasa[client]]); SetEntityModel(client, g_cKlasaModel[g_iPlayerKlasa[client]]); SetPlayerArms(client, g_cKlasaRece[g_iPlayerKlasa[client]]); PrintToChat(client, "\x07[\x09SD\x07] \x04Aktualnie Grasz klasa \x10%s\x04",g_cKlasaNazwy[g_iPlayerKlasa[client]]); } } public void SetPlayerArms(int client, char[] arms) { int weapon_index = -1; for (int slot = 0; slot < 6; slot++) { while ((weapon_index = GetPlayerWeaponSlot(client, slot)) != -1) { if (IsValidEntity(weapon_index)) { RemovePlayerItem(client, weapon_index); AcceptEntityInput(weapon_index, "kill"); } } } SetEntPropString(client, Prop_Send, "m_szArmsModel", arms); CreateTimer(0.1, Give_Knife, client); } public Action Give_Knife(Handle tmr, any client) { if(IsValidPlayer(client)) GivePlayerItem(client, "weapon_knife"); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n.o.x Opublikowano Luty 18, 2017 o 19:29 Udostępnij Opublikowano Luty 18, 2017 o 19:29 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owner_2019 Opublikowano Listopad 23, 2019 o 09:45 Udostępnij Opublikowano Listopad 23, 2019 o 09:45 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi