Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[FIX] Error: Number of arguments does not match definition on line 75 and 87


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
PHP Code:

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN         "[JBE] Screw Driver"
#define VERSION     "0.1"
#define AUTHOR         "Godzilla"

native jbe_get_user_money(id);

#define BALISONG_DAMAGE        2.0 // Damage
#define COST                    500 // Item cost

#define SOUND_PICKUP            "items/gunpickup2.wav"

new const Balisong_Model[][] =
{
    
"models/v_balisong.mdl",
    
"models/p_balisong.mdl"
}

new const 
Balisong_Sound[][] = 
{
    
"weapons/balisong_deploy.wav",
    
"weapons/balisong_hitwall.wav",
    
"weapons/balisong_slash.wav",
    
"weapons/balisong_hit.wav",
    
"weapons/balisong_hit.wav"
}

new 
bool:g_balisong[33]
new 
bool:g_hidden_balisong[33]

public 
plugin_init() 
{
    
register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR)

    
register_forward(FM_EmitSound"fw_EmitSound")

    
RegisterHam(Ham_TakeDamage,         "player",             "fw_TakeDamage",         false)
    
RegisterHam(Ham_Killed,             "player",             "PlayerKilled",             true)
    
RegisterHam(Ham_Item_Deploy,         "weapon_knife",     "fw_Item_Deploy_Post",    true)
    
    
register_clcmd("radio2""HiddenBalisong")
    
register_clcmd("say /balisong""BuyBalisong")
}

public 
plugin_precache()
{
    for(new 
0sizeof Balisong_Modeli++)
        
precache_model(Balisong_Model[i])

    for(new 
0sizeof Balisong_Soundi++)
        
precache_sound(Balisong_Sound[i])

    
precache_sound(SOUND_PICKUP)
}

public 
plugin_natives()
{
    
register_native("jbe_give_balisong""GiveBalisong"1)
    
register_native("jbe_get_balisong""GetBalisong"1)
}

public 
BuyBalisong(id)
{
    if(
g_balisong[id])
        return

    if(
jbe_get_user_money(id) < COST)
        return

    
jbe_get_user_money(idjbe_get_user_money(id) - COST)
    
GiveBalisong(id)
}

public 
GiveBalisong(id)
{
    if(
g_balisong[id])
        return

    if(
jbe_get_user_money(id) < COST)
        return

    
jbe_get_user_money(idjbe_get_user_money(id) - COST)

    if(
get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
    {
        
set_pev(idpev_viewmodel2Balisong_Model[0])
        
set_pev(idpev_weaponmodel2Balisong_Model[1])
        
set_pdata_float(id830.955)
    }
    
g_balisong[id] = true
    g_hidden_balisong
[id] = false

    engfunc
(EngFunc_EmitSoundidCHAN_BODYSOUND_PICKUP1.0ATTN_NORM0PITCH_NORM)
    
message_begin(MSG_ONEget_user_msgid("WeapPickup"), {0,0,0}, id
    
write_byte(29)
    
message_end()
}

public 
GetBalisong(id)
    return 
g_balisong[id]
    
public 
HiddenBalisong(id)
{
    if(!
is_user_alive(id) || !g_balisong[id])
        return

    if(
get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
        return

    if(
g_hidden_balisong[id])
        
g_hidden_balisong[id] = false
    
else g_hidden_balisong[id] = true
    
    set_pdata_float
(id830.955)

    if(
user_has_weapon(idCSW_KNIFE))
        
ExecuteHamB(Ham_Item_Deployfind_ent_by_owner(-1"weapon_knife"id))

    
engclient_cmd(id"weapon_knife")
    
emessage_begin(MSG_ONEget_user_msgid("CurWeapon"), _id)
    
ewrite_byte(1)
    
ewrite_byte(CSW_KNIFE)
    
ewrite_byte(-1)
    
emessage_end()
}

public 
fw_EmitSound(idchannel, const sample[], Float:volumeFloat:attnflagspitch)
{
    if(
is_user_connected(id) && g_balisong[id] && !g_hidden_balisong[id]) 
    {
        if(
sample[8] == 'k' && sample[9] == 'n' && sample[10] == 'i' && sample[11] == 'f' && sample[12] == 'e')
        {
            switch(
sample[17])
            {
                case 
'l':     emit_sound(idchannelBalisong_Sound[0], volumeattnflagspitch)         // knife_deploy1.wav
                
case 'w':     emit_sound(idchannelBalisong_Sound[1], volumeattnflagspitch)         // knife_hitwall1.wav
                
case 's':     emit_sound(idchannelBalisong_Sound[2], volumeattnflagspitch)         // knife_slash(1-2).wav
                
case 'b':     emit_sound(idchannelBalisong_Sound[3], volumeattnflagspitch)         // knife_stab.wav
                
default:     emit_sound(idchannelBalisong_Sound[4], volumeattnflagspitch)         // knife_hit(1-4).wav
            
}
            return 
FMRES_SUPERCEDE
        
}
    }
    return 
FMRES_IGNORED
}

public 
fw_Item_Deploy_Post(weapon_ent)
{
    static 
owner;
    
owner pev(weapon_entpev_owner)

    if(
is_user_alive(owner) && g_balisong[owner])
    {
        if(!
g_hidden_balisong[owner])
        {
            
set_pev(ownerpev_viewmodel2Balisong_Model[0])
            
set_pev(ownerpev_weaponmodel2Balisong_Model[1])
            
set_pdata_float(owner830.955)
        }
    }
}

public 
fw_TakeDamage(victiminflictorattackerFloat:damage)
{
    if (
victim != attacker && is_user_connected(attacker))
    {
        if(
get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
        {
            if(
g_balisong[attacker] && !g_hidden_balisong[attacker])
                
SetHamParamFloat(4damage BALISONG_DAMAGE)
        }
    }
}

public 
PlayerKilled(victimattacker)
{
    if(!
is_user_connected(victim))
        return 
HAM_IGNORED

    
if(!g_balisong[victim])
        return 
HAM_IGNORED

    g_balisong
[victim] = false
    g_hidden_balisong
[victim] = false

    
return HAM_IGNORED


can someone fix this error that i get from compile this sma file

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...