Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D & L4D2] Self Revive Revamped


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
This plugin is simply chinagreenelvis' old self revive plugin but I cannibalized and used the code from his newer autohelp plugin to make self revive respect survivor_max_incapacitated_count and use the normal formula for calculating total health after a ledge self revive.

Installation
Place .smx files in the sourcemod/plugins directory, .txt files into the sourcemod/gamedata folder.

CVARS
l4d_2_selfrevive_hint_delay "4.0", "Self revive hint delay"
l4d_2_selfrevive_delay "0.0", "Self revive delay"
l4d_2_selfrevive_delay_ledge "0.0", "Self revive delay"
l4d_2_selfrevive_delay_incap "0.0", "Self revive delay for incapacitation"
l4d_2_selfrevive_duration "3.0", "Self revive selfreviveDuration[victim]"
l4d_2_selfrevive_duration_ledge "4.5", "Self revive duration for ledge grab, setting higher than 5 will disable animation"
l4d_2_selfrevive_duration_incap "5.0", "Self revive duration for incapacitation, setting higher than 5 will disable animation"
l4d_2_selfrevive_health_ledge "40.0", "How much health you have after reviving yourself from a ledge grab."
l4d_2_selfrevive_health_incap "40.0", "How much health you have after reviving yourself from incapacitation."
l4d_2_selfrevive_ledge "1", "Self revive for ledge grabs, 0:Disable, 1:Enable"
l4d_2_selfrevive_incap "1", "Self revive for incapacitation, 0:Disable, 1:Enable"
l4d_2_selfrevive_grab "1", "Self revive for smoker grab, 0:Disable, 1:Enable"
l4d_2_selfrevive_pounce "1", "Self revive for hunter pounce, 0:Disable, 1:Enable"
l4d_2_selfrevive_ride "1", " Self revive for jockey ride, 0:Disable, 1:Enable"
l4d_2_selfrevive_pummel "1", "Self revive for charger pummel , 0:Disable, 1:Enable"
l4d_2_selfrevive_kill "0", "0: Do not kill special infected when breaking free; 1: Kill special infected when breaking free"
l4d_2_selfrevive_versus "0", "0: Disable in versus, 1: Enable in versus"

Possible Errors
  • Ledge Revive Health - upon first use of the plugin self reviving from a ledge gave me 1hp on revive, every time after it has used the proper equation.

UPDATES
  • 1.4.2 - initial release

Attached Files
File Type: smx l4d_2_selfrevive.smx (15.5 KB)
File Type: txt l4d_2_selfrevive.txt (627 Bytes)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...