Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSBUY VIP 1H/2H by Your Points [ HELP Pls ]


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hi guys!
i want this plugin just some edits
I want when someone say /Shop or /sp , he will see a menu shop
SHOP MENU :
/r1. /wBUY VIP FOR 1 HOUR /r400Pts
/r2. /wBUY VIP FOR 2 HOUR /r650Pts.


That's it guys

PHP Code:

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <point_system>

new g_iBlinkAcct

new const VERSION[] = "1.0"

// CT items
new szCTItems[][]=
{
    
"M249 Gun",
    
"10000$ Money",
    
"5000$ Money",
    
"50 HP",
    
"50 AP",
    
"He-Grenade"

}

// TR Items
new szTRItems[][]=
{
    
"10000$ Money",
    
"5000$ Money",
    
"He-Grenade",
    
"50 HP",
    
"50 AP" 
}

// CT items price (point)
new g_szCostCT[] =
{
    
50,
    
40,
    
20,
    
15,
    
5,
    
10
}
// TR Items price (point)
new g_szCostTR[] =
{
    
40,
    
20,
    
10,
    
15,
    
5
}

public 
plugin_init()
{
    
register_plugin("Point Shop"VERSION"LearninG")
    
// register a way to open menu
    
register_clcmd("say /sp""shop")
    
register_clcmd("say_team /sp" "shop")
    
register_clcmd("say /shop""shop")
    
register_clcmd("say_team /shop""shop")
}

// show them a menu based on their team
public shop(id
{
    switch(
cs_get_user_team(id))
    {
        case 
CS_TEAM_CT:
        {
            
menu_ct(id)
        }
        case 
CS_TEAM_T:
        {
            
menu_t(id)
        }
    }
}

// CT's menu
public menu_ct(id)
{
    new 
Temp[101], point
    point 
get_user_point(id)
     
    
formatex(Temp,charsmax(Temp), "\rYour Points: \g %d"point); 
    new 
menu menu_create(Temp"handler_ct"

    new 
szItemName[64
    for(new 
ii<sizeof szCTItems && i<sizeof g_szCostCTi++) 
    {
        if( 
point g_szCostCT[i] )
        {
            
formatex(szItemNamecharsmax(szItemName), "\d%s (%d)"szCTItems], g_szCostCT])
        }
        else
        {
            
formatex(szItemNamecharsmax(szItemName), "%s\y(%d)"szCTItems], g_szCostCT])
        }
        
menu_additem(menu szItemName)
    }
    
menu_display(id menu 0)
}

// TR's menu
public menu_t(id)
{
    new 
Temp[101], point
    point 
get_user_point(id)
     
    
formatex(Temp,charsmax(Temp), "\rYour Point:\y %d"point)
    new 
menu menu_create(Temp"handler_t"


    new 
szItemName[64]
    for(new 
ii<sizeof szTRItems && i<sizeof g_szCostTRi++)
    {
        if( 
point g_szCostTR[i] )
        {
            
formatex(szItemNamecharsmax(szItemName), "\d%s (%d)"szTRItems], g_szCostTR])
        }
        else
        {
            
formatex(szItemNamecharsmax(szItemName), "%s \y(%d)"szTRItems], g_szCostTR])
        }
        
menu_additem(menu szItemName)
    }
    
menu_display(id menu 0)
}

// CT menu handler
public handler_ct(idmenuitem

    if( 
item == MENU_EXIT 
    { 
        
menu_destroy(menu)
        return 
PLUGIN_HANDLED 
    
}
    new 
point get_user_point(id);
    new 
new_point get_user_point(id) - g_szCostCT[item]   

    if( 
point g_szCostCT[item] ) 
    {
        
NotEnoughMoneyid )
        
menu_display(idmenu)
        return 
PLUGIN_HANDLED
    

    switch(
item
    {
        case 
0:
        {
            
give_item(id "weapon_m249")
            
cs_set_user_bpammo(id CSW_M249 200)
            
set_user_point(id new_point)
        }
        case 
1:
        {
            
cs_set_user_money(id cs_get_user_money(id) + 10000)
            
set_user_point(id new_point)

        }
        case 
2:
        {
            
cs_set_user_money(id cs_get_user_money(id) + 5000)
            
set_user_point(id new_point)

        }
        case 
3:
        {
            
set_user_health(id get_user_health(id) + 50)
            
set_user_point(id new_point)

        }
        case 
4:
        {
            
set_user_armor(id get_user_armor(id) + 50)
            
set_user_point(id new_point)

        }
        case 
5:
        {
            
give_item(id "weapon_hegrenade")
            
set_user_point(id new_point)
        }
    }
    
menu_destroy(menu)
    return 
PLUGIN_HANDLED 
}

// TR menu hadnler
public handler_t(idmenuitem

    if( 
item == MENU_EXIT 
    { 
        
menu_destroy(menu)
        return 
PLUGIN_HANDLED 
    
}
    new 
point get_user_point(id);
    new 
new_point get_user_point(id) - g_szCostTR[item]   

    if( 
point g_szCostTR[item] ) 
    {
        
NotEnoughMoneyid )
        
menu_display(idmenu)
        return 
PLUGIN_HANDLED
    

    switch(
item
    {
        case 
0:
        {
            
cs_set_user_money(id cs_get_user_money(id) + 10000)
            
set_user_point(id new_point)
        }
        case 
1:
        {
            
cs_set_user_money(id cs_get_user_money(id) + 5000)
            
set_user_point(id new_point)

        }
        case 
2:
        {
            
give_item(id "weapon_hegrenade")
            
set_user_point(id new_point)
        }
        case 
3:
        {
            
set_user_health(id get_user_health(id) + 50)
            
set_user_point(id new_point)

        }
        case 
4:
        {
            
set_user_armor(id get_user_armor(id) + 50)
            
set_user_point(id new_point)

        }
    }
    
menu_destroy(menu)
    return 
PLUGIN_HANDLED 


// Show them a message when they don't have enough money
NotEnoughMoneyid 

    
client_print(idprint_center"#Cstrike_TitlesTXT_Not_Enough_Money")

    
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLEg_iBlinkAcct, .player=id)
    { 
        
write_byte(2)
    } 
    
message_end() 


Print chat when u bought a vip 1h or /2h
!g[Shop] !t%s !yJust Bought VIP for !g%s Hour.
EVERYONE can see this chat

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...