Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSHud message to chat ?


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hi guys i have this plugin
i just want to change from hud to chat and add every kill this chats..
&x04[DZ-Points] You Killed %s , and you got 5 Points.
&x04[DZ-Points] Head Shot kill %s, and you got 10 Points.
&x04[DZ-Points] You Knifed %s , and you got 5 Points.
&x04[DZ-Points] You Knifed %s HS , and you got 10 Points.

PHP Code:

#include <amxmodx>
#include <nvault>

// Defining numbers , for better read ability
#define NORMAL_KILL 5
#define HEADSHOT_KILL 10
#define KNIFE_KILL 5
#define KNIFE_HEADSHOT 10
#define BOMB_DEFUSED 8

#define CT_WIN 5
#define TR_WIN 5

//our uniq task id
#define TASK_ID     1000

// Max players that a server can have
#define MAX_PLAYERS 32

// Hud X position
const FloatHUD_POSITION_X = -1.0
// Hud Y position
const FloatHUD_POSITION_Y 0.88

// Hud display time
const Float:HOLD_TIME 9.9
const HUD_CHANNEL 1

new const VERSION[] = "1.0"

//Our main array for Point_System
new Points[MAX_PLAYERS 1]
// Saving users authid here
new szAuthid[MAX_PLAYERS 1][35]
// nVault
new g_save

public plugin_init()
{
    
register_plugin("Point System" VERSION "Abaaaaadiii.")
    
// Logevents , (For increasing points)
    
register_logevent("bomb_defused"3"2=Defused_The_Bomb")
    
register_logevent("on_CTWin"6"3=CTs_Win""3=All_Hostages_Rescued")
    
register_logevent("on_TerroristWin" 6"3=Terrorists_Win""3=Target_Bombed")
    
// called whenever a cliend dies/killed
    
register_event ("DeathMsg""Event_Death""a")
}

// Opening Our nVault (All of our data related to points , authids are saved in an nVault file)
public plugin_cfg()
{
    
g_save nvault_open("FR-Points")
    if ( 
g_save == INVALID_HANDLE )
    {
        
set_fail_state"Error opening nVault" )
    }
}

// close nVault 
public plugin_end()
{
    
nvault_close(g_save)
}

// Our natives (They are so useful whe you want to make sub-plugins)
public plugin_natives()
{
    
register_library("point_sytem")
    
register_native("get_user_point" "native_get_user_point")
    
register_native("set_user_point" "native_set_user_point")
}

// get_user_point
public native_get_user_point(index)
{
    return 
Points[get_param(1)]
}

// set_user_point
public native_set_user_point(index amount)
{
    
Points[get_param(1)] = get_param(2)
}

// get user authid , and load point whenever a client joins server + start a task for showing player point in hud
public client_putinserver(id)
{
    
get_user_authid(id szAuthid[id] , charsmax(szAuthid))
    
LoadData(id)
    
set_task (1.0"show_points",id TASK_ID,_,_,"b")
}

// Save data (points) and remove task
public client_disconnect(id)
{
    
remove_task(id TASK_ID)
    
SaveData(id)
}

// increasing points
public Event_Death()
{
    static 
Attacker Victim Headshot wpn
    Attacker 
read_data(1)
    
Victim read_data(2)
    
Headshot read_data(3)
    
wpn get_user_weapon(Attacker)

    if (
Attacker == Victim) return PLUGIN_HANDLED
    
if(Headshot && wpn != CSW_KNIFE)
    {
        
Points[Attacker] += HEADSHOT_KILL
    
}
    if (
wpn == CSW_KNIFE && !Headshot)
    {
        
Points[Attacker] += KNIFE_KILL
    
}
    if (
wpn == CSW_KNIFE && Headshot)
    {
        
Points[Attacker] += KNIFE_HEADSHOT
    
}
    if (!
Headshot && wpn != CSW_KNIFE)
    {
        
Points[Attacker] += NORMAL_KILL
    
}
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

// give points to defuser
public bomb_defused(id)
{
    
Points[id] += BOMB_DEFUSED
}

// give point to all terrorist's
public on_TerroristWin()
{
    new 
players[32], num
    get_players
(playersnum"ceh" "TERRORIST")
    for( --
numnum >= 0num-- )
    {
        
Points[players[num]] += TR_WIN
    
}
}

// give point to all CT's
public on_CTWin()
{
    new 
players[32], num
    get_players
(playersnum"ceh" "CT")
    for( --
numnum >= 0num-- )
    {
        
Points[players[num]] += CT_WIN
    
}
}

// show hud message
public show_points(TASK)
{
    new 
id TASK TASK_ID
    set_hudmessage
(255 HUD_POSITION_X HUD_POSITION_Y , -1.00.88HOLD_TIME9.91.0HUD_CHANNEL)
    
show_hudmessage(id "Your Points : %i" Points[id])
    
    
}

// Saving Data to nVault file
SaveData(id)
{
    new 
vaultkey[64], vaultdata[256]
            
    
formatex(vaultkeycharsmax(vaultkey), "%s-/"szAuthid[id])

    
formatex(vaultdatacharsmax(vaultdata), "%i#"Points[id])
    
    
nvault_set(g_savevaultkeyvaultdata)
}

// Loading Data from nVault file
LoadData(id)
{
    new 
vaultkey[64], vaultdata[256]
            
    
formatex(vaultkeycharsmax(vaultkey), "%s-/"szAuthid[id])

    
formatex(vaultdatacharsmax(vaultdata), "%i#"Points[id])
    
    
nvault_get(g_savevaultkeyvaultdatacharsmax(vaultdata))
    
replace_all(vaultdatacharsmax(vaultdata), "#"" ")
    
    new 
get_points[MAX_PLAYERS]
    
parse(vaultdataget_points charsmax(get_points))
    
Points[id] = str_to_num(get_points)


Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...