Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Devvi_Ivs
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tworze serwer Deathrun + Klasy

 

I używam komend na bh jak poniżej

sv_autobunnyhopping 1

sv_airaccelerate 100

sv_staminalandcost 0

sv_staminajumpcost 0

sv_staminamax 0

sv_staminajumpcost 0

sv_enablebunnyhopping 1

 

// Jaki mam problem

Używam takiego kodu na Double Jumpa:

 

public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3])
{
	if(!IsPlayerAlive(client) || IsFakeClient(client))
	{
		return Plugin_Continue;
	}

	if((buttons & IN_JUMP) > 0 && GetEntityMoveType(client) == MOVETYPE_WALK && GetEntProp(client, Prop_Send, "m_nWaterLevel") <= 1)
	{
		int iOldButtons = GetEntProp(client, Prop_Data, "m_nOldButtons");
		SetEntProp(client, Prop_Data, "m_nOldButtons", iOldButtons & ~IN_JUMP);
	}

	return Plugin_Continue;
}

I w czasie Bhopu ten Double Jump nie działa / zadziała na jakieś 10 sek a później znowu nie działa.

Istnieje jakiś plugin / kod co pomoże mi rozwiązać ten problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...