Devvi_Ivs Opublikowano Sierpień 15, 2022 o 11:41 Udostępnij Opublikowano Sierpień 15, 2022 o 11:41 Witam, tworze serwer Deathrun + Klasy I używam komend na bh jak poniżej sv_autobunnyhopping 1 sv_airaccelerate 100 sv_staminalandcost 0 sv_staminajumpcost 0 sv_staminamax 0 sv_staminajumpcost 0 sv_enablebunnyhopping 1 // Jaki mam problem Używam takiego kodu na Double Jumpa: public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3]) { if(!IsPlayerAlive(client) || IsFakeClient(client)) { return Plugin_Continue; } if((buttons & IN_JUMP) > 0 && GetEntityMoveType(client) == MOVETYPE_WALK && GetEntProp(client, Prop_Send, "m_nWaterLevel") <= 1) { int iOldButtons = GetEntProp(client, Prop_Data, "m_nOldButtons"); SetEntProp(client, Prop_Data, "m_nOldButtons", iOldButtons & ~IN_JUMP); } return Plugin_Continue; } I w czasie Bhopu ten Double Jump nie działa / zadziała na jakieś 10 sek a później znowu nie działa. Istnieje jakiś plugin / kod co pomoże mi rozwiązać ten problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozwolminiemowicnic Opublikowano Sierpień 18, 2022 o 14:29 Udostępnij Opublikowano Sierpień 18, 2022 o 14:29 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devvi_Ivs Opublikowano Sierpień 18, 2022 o 15:15 Autor Udostępnij Opublikowano Sierpień 18, 2022 o 15:15 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Zorix Opublikowano Sierpień 18, 2022 o 15:34 Moderator Udostępnij Opublikowano Sierpień 18, 2022 o 15:34 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Road2Skill.eu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi