Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSZombie Giant (Limited Edition)


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Zombie Giant (Limited Edition)
Version: 1.0
Author: Dias Pendragon

Credits:-
1. Dias - Implementation
2. Rocker - Testing / Improvements to the core
3. Nova - Major bug fixes

Original Gameplay Video

Features:
-Basic zombie mod in which zombie giants are placed against individual CTs / players.
-Theres ingame ambient sounds as well which can be edited in the core zg sma.

New Features:
-Numerous bug fixes
-Added 1 more ambience music to the existing 3 and configured in the sma
-Fixed the lighting to default for better gameplay.
-Fixed the spawn points of zm_x3 map

Zombie Giant Files:
- Zombie Giant Resources.zip (19.09 MB) - All the main resource files.
- scripting.zip (51.6 KB) - All the edited and working sma files
- addons.zip (240.6 KB) - All the configuration files with the scripting folder attached again.

Installation:
1. Compile the scripting sma files in amxmodx 1.8.2 compiler.
2. paste the compiled plugins amxx files in the proper plugins folder.
3. Simply extract the remaining addons and resources folders in respective places.

Note:
1. You can further modify the ambience files accordingly. plz refer to Zombie_Giant_LE_fix.sma and explore the code for edits.
2. for editing anything, you can modify any of the sma and recompile/upload the respective plugins.
the sma are self explanatory. you need to have basic-advanced knowledge to understand the codes though.
numerous modules have been used in its making.
3. You still need to edit the spawn points for new maps using the provided plugin - Map_Spawns_Editor

To Do:
- Add a zombie_giant.cfg to place in amxmodx/configs folder which will be responsible for
maintaining the default mod specific cvars which can be modified according to the server.

(Side note) idk why the coders are hard coding everything in the sma
it should be modified to be soft coded after compilation to amxx by changing basic values in cfg.
this is called an Improvement.

Attached Files
File Type: zip Zombie Giant Resources.zip (19.09 MB)
File Type: zip scripting.zip (51.6 KB)
File Type: zip addons.zip (240.6 KB)

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...