Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSHam_TakeDamage - func_wall


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hello, is there any one who can help me add damage to func_wall (sandbags , lasermines)? I want to deal 2x damage (cvar) to sandbags and lasermines.

PHP Code:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich> 
#include <cs_ham_bots_api>
#include <zombieplague>

// Zombie Attributes
new const zclass_name[] =  "Test Zombie"  // name
new const zclass_info[] =  "\r[\dHave 2x Damage\r]"  // description
new const zclass_model[] =  "test_zombie3"  // model
new const zclass_clawmodel[] = { "v_test.mdl" }  // claw model
const zclass_health 2800 // health
const zclass_speed 280 // speed
const Float:zclass_gravity 1.0 // gravity
const Float:zclass_knockback 1.0 // knockback

// New variables
new g_zclassid1zm_knife_damage

// Registering cvars and fuctions
public plugin_init() {

    
RegisterHam(Ham_TakeDamage"player""fw_TakeDamage")
    
RegisterHam(Ham_TakeDamage"func_wall""fw_TakeDamage")
    
RegisterHamBots(Ham_TakeDamage"fw_TakeDamage")
    
zm_knife_damage register_cvar("zm_exta_knife_damage""2")    
}

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
    
register_plugin("Test Class""1.0""2222"
    
    
// Register the new class and store ID for reference
    
g_zclassid1 zp_register_zombie_class(zclass_namezclass_infozclass_modelzclass_clawmodelzclass_healthzclass_speedzclass_gravityzclass_knockback
}


// Knife Damage
public fw_TakeDamage(victiminflictorattackerFloat:damagedamage_type)
{
  if(
is_user_alive(attacker) && is_user_alive(victim))
  {
    if ((
zp_get_user_zombie_class(attacker) == g_zclassid1) && (get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE))
    {
          
SetHamParamFloat(4damage get_pcvar_floatzm_knife_damage ) ) 
     }
    }
 


Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...