Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D1 & L4D2] Jump Beam Ring [v1.0.1 | 12-February-2022]


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Description

Creates a colored beam ring on player jump.

Found a similar plugin in a community server once, but since I couldn't find the author source code, I made a similar one.

Features
  • Allow clients to configure their color by menu or RGB args. (stored in cookies)
  • Allow configuring which teams should trigger the jump beam ring.
  • Allow configuring the beam model/color/alpha/duration/start & end radius/width/amplitude.
  • Beam only transmitted to teammates.

Cvars

A configuration file named "l4d_jump_beamring.cfg" will automatically be created for you upon the first run in the "\cfg\sourcemod\" folder.

PHP Code:

// Beam alpha transparency.
// 0 = Invisible, 255 = Fully Visible.
// -
// Default: "255"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "255.000000"
l4d_jump_beamring_alpha "255"

// Beam amplitude.
// -
// Default: "0.0"
// Minimum: "0.000000"
l4d_jump_beamring_amplitude "0.0"

// Beam color.
// Use "random" for random colors.
// Use three values between 0-255 separated by spaces ("<0-255> <0-255> <0-255>").
// -
// Default: "255 255 0"
l4d_jump_beamring_color "255 255 0"

// Beam duration (seconds).
// -
// Default: "1.0"
// Minimum: "0.100000"
l4d_jump_beamring_duration "1.0"

// Enable/Disable the plugin.
// 0 = Disable, 1 = Enable.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d_jump_beamring_enable "1"

// Beam end radius.
// -
// Default: "70.0"
// Minimum: "0.000000"
l4d_jump_beamring_end_radius "70.0"

// Beam model.
// -
// Default: "sprites/laserbeam.vmt"
l4d_jump_beamring_model "sprites/laserbeam.vmt"

// Beam start radius.
// -
// Default: "35.0"
// Minimum: "0.000000"
l4d_jump_beamring_start_radius "35.0"

// Which teams can trigger the beam.
// 0 = NONE, 1 = SURVIVOR, 2 = INFECTED, 4 = SPECTATOR, 8 = HOLDOUT.
// Add numbers greater than 0 for multiple options.
// Example: "3", enables for SURVIVOR and INFECTED.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "15.000000"
l4d_jump_beamring_team "1"

// Beam width.
// -
// Default: "1.0"
// Minimum: "0.000000"
l4d_jump_beamring_width "1.0" 

Public Commands
  • sm_jumpcolor => Open a menu to client select their jump beam ring color. Usage: sm_jumpcolor <255> <255> <255>

Admin Commands
  • sm_print_cvars_l4d_jump_beamring => Print the plugin related cvars and their respective values to the console. (z flag required)

Change Log

Spoiler


To-Do
  • Better multi-language menu support.

Post Reply
  • Any feedback, bug reports, fixes, improvements, translations or suggestions for the plugin are welcome.

Thank you!


Installation
  • Put the "l4d_jump_beamring.smx" file (click Get Plugin) in your "\addons\sourcemod\plugins\" folder.

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (l4d_jump_beamring.sp - 22.1 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...