Zaloguj się, aby obserwować  
Qesik

Ukrywanie broni gracza którą posiada w ręce

Recommended Posts

Witam,

Czy jest ktoś w stanie udostępnić kod, który pozwala na ukrycie broni gracza? Chodzi o ukrycie broni, którą AKTUALNIE ma w ręce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Mr Rooster
      Poszukuje pluginu który będzie co rundę przeładowywał wszystkie bronie , jakby ktoś podesłał taki pluginy na SM to byłbym bardzo wdzięczny.
    • Przez Mr Rooster
      Potrzebuje plugin na to by nie dało wyrzucić się broni . Niby proste lecz potrzebuje z tym pomocy.
    • Przez GoldeneK
      Witam, tworząc własny WS i Knife mam problem ponieważ można posiadać jedynie nóż ;_;. 
      Cześć z ustawianiem skina:
      public Action OnPostWeaponEquip(int client, int weapon) { char class[128]; GetEdictClassname(weapon, class, sizeof(class)); if (StrContains(class, "knife")) { if (g_iSelectedKnife[client] > 0) { SetEntProp(weapon, Prop_Send, "m_iItemDefinitionIndex", g_iSelectedKnife[client]); SetWeapon(client, weapon); } } return Plugin_Continue; } i funkcja SetWeapon
      char nametag[] = "★★ CS-4Frags.pl ★★"; SetEntDataString(weapon, FindSendPropInfo("CBaseAttributableItem", "m_szCustomName"), nametag, sizeof(nametag)); SetEntProp(weapon, Prop_Send, "m_iItemIDLow", -1); SetEntProp(weapon, Prop_Send, "m_iEntityQuality", 3); SetEntProp(weapon, Prop_Send, "m_nFallbackPaintKit", COS TU JEST :d); SetEntPropEnt(weapon, Prop_Send, "m_hPrevOwner", -1); SetEntPropEnt(weapon, Prop_Send, "m_hOwnerEntity", client); Ktoś może wie dlaczego po zakupie/dodaniu itp nie posiada się broni? nawet nie mignie tylko natychmiastowo znika :c
    • Przez Qesik
      Witam,
      Może mi ktoś powiedzieć jak mogę mogę z domyślnego modelu np: kosy zrobić po prostu pusty model?
      Chciałbym uzyskać pusty model widoczny przez graczy np: na ziemi lub w dłoni gracza na którego patrzymy, czyli po prostu ukryć "World model". Można tym uzyskać np: niewidoczny model kosy lub innej broni, a właśnie oto mi chodzi.