Zaloguj się, aby obserwować  
bold

Aktualizacja sygnatur.

Recommended Posts

Prosimy o aktualizację swoich sygnatur z elementów niedostępnych lub nie poprawnych z regulaminem.

W innym wypadku będziemy ręcznie usuwali błędne sygnatury z profili.

Z góry dziękujemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez VestSmart
      Witam!
      Po ostatnim patchu prawie każdy z nas miał problem z serwerami/em. Ja tylko podmieniłem pliki gamedata. (Nadal mam 5985)
      Pytam się, ponieważ odnotowałem teraz drastyczny spadek graczy. 
    • Przez koxel
      W nocy Valve wydało nową aktualizację Counter-Strike: Global Offensive. Patch nie wprowadza żadnych rewolucyjnych zmian, a jedynie niewielkie poprawki i nowości. Do tych zaliczyć można wprowadzenie do gry pinów z drugiej serii, które dostępne będą po raz pierwszy na ESL One Cologne 2016.

      ESL One Cologne 2016:
      do gry dodano piny z drugiej serii, których fizyczną wersję będzie można nabyć podczas ESL One Cologne 2016  
      MISC:
      dodano opcję ?Fetch Event Data? do jednostki logic_eventlistener. Jeśli jest włączona, to tworzony będzie nowy zakres ?event_data? w ScriptScope, który zawiera informację o wydarzeniu przywrócono komendę mp_spec_swapplayersides  
      Źródło - CyberSport.pl
    • Przez Pokes

       
       
       
       
      Po niemal 2 miesiącach przerwy Valve przedstawia update wprowadzający nowe skrzynki w CS:GO. Oprócz całej palety nowych skinów wdrożono kilka zmian mających na celu poprawić komfort rozgrywki. 
       
      Lista aktualizacji jest dość długa lecz najciekawsze zmiany dotyczą kont Prime. Od dziś możemy wyszukiwać matchmakingów z innymi graczami posiadającymi status Prime co powinno znacząco zmniejszyć liczbę cheaterów w tego typu spotkaniach. Poniżej pełna lista zmian.
       
       
      [CS: GO]
      Dodano Gamma case zawierające 17 nowych skinów broni oraz 6 nowych wykończen kolorystycznych noży utworzonych przez członków społeczność. Przepustka Wildfire nie jest już dostępna w sprzedaży  
      [XP]
      Nowi gracze będą otrzymywać wyższy mnożnik XP w początkowej fazie. Tryb matchmakingu będzie dla nowych graczy dostępny wcześniej niż poprzednio. Dostęp uzyska się w momencie awansu z Rekruta do Private Ranks  
      [PRIME BETA UPDATE]
      Konta CS:GO będą mogły dołączyć do systemu Prime po weryfikacji numeru telefonu oraz osiągnięci przynajmniej Lieutenant Rank 21 lub uzyskaniu medalu za służbę. Konta posiadające status Prime mogą od teraz szukać matchmakingu z innymi graczami Prime. Wszystkie osoby znajdujące się w lobby muszą mieć status Prime by zagrać wyłącznie z innymi graczami Prime  
      [DŹWIĘK]
      Wprowadzono nowy dźwięk podczas strzelania z małą ilością amunicji . Ulepszony wierność oraz zmniejszono zniekształcenia dźwięku dla Mag7, M249, Negev. Wprowadzono nowy dźwięk granatów dymnych w celu zmniejszenia zakłóceń z dźwiękiem rozbrajania bomby. Nowy dźwięk dla wiadomości tekstowych rozmów w lobby.

      [ROZGRYWKA]
      W klasycznych trybach rozgrywki pieniądze zarobione przez gracza połowie rundy nie będzie już dostępna dla wydatków podczas tej samej rundzie (np. nie jest już możliwy zakup SMG zakupy w rundzie pistoletowej). Rekompensata za samobójstwo lub rozłączenie z gry nie będzie już przyznawane podczas rozgrzewki lub podczas okresu freezetime. Podczas kontroli bota i przetrwanie rundy przez upływ czasu, gracz kontrolujący jest uprawniony do otrzymania pieniędzy za koniec rundy. Usunięto 2,5 sekundowy okres odradzania dla graczy, którzy nawiązują połączenie z grą po tym gdy freezetime jest już zakończony. Zwiększona górny limit możliwych wartości mp_halftime_duration do 5 minut. Dodano komendę sv_spec_post_death_additional_time, która umożliwia dodanie opóźnienie dla widzów w przełączaniu pomiędzy zabitym a żywym graczem. Komenda sv_alltalk została zastąpiona sv_talk_enemy_dead i sv_talk_enemy_alive. Na serwerach społeczności domyślnie b dla żywych graczy komunikacja głosowa jest ograniczona do drużyny.  
      [MAC]
      Poprawiono wygląd czcionek w przeglądarce społeczności i konsoli. Naprawiono kilka błędów z ustawieniem trybu pełnoekranowego. Domyślnie ustawiono dla wszystkich graczy Mac korzystania z Raw Mouse input (pomijanie ustawień systemowych myszki) ponieważ dla większości graczy jest to bardziej komfortowe rozwiązanie. Gracze mogą ręcznie przywrócić poprzednie ustawienia.  
       
      A tak prezentują się nowe skiny:
       
       



















       
       
       
       
       
      zrodlo - izaktv.pl