Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Problem z kompilacją klasy COD


styllek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Yo, zrobiłem klase, aczkolwiek problem jest z kompilacją, gdyż wywaliło dość dużo errorów, pomoże ktoś i powie, na co patrzyć aby korygować takie błędy przy następnych kompilacjach? ;]] z góry dzięki:

 

Błędy: 
 

coditem_islamista_p.sp(46) : error 017: undefined symbol "sprite_beam"
coditem_islamista_p.sp(47) : error 017: undefined symbol "sprite_halo"
coditem_islamista_p.sp(56) : warning 215: expression has no effect
coditem_islamista_p.sp(62) : warning 225: unreachable code
coditem_islamista_p.sp(62) : error 017: undefined symbol "weapons2"
coditem_islamista_p.sp(64) : error 017: undefined symbol "wartosc_itemu"
coditem_islamista_p.sp(64) : warning 215: expression has no effect
coditem_islamista_p.sp(64) : error 001: expected token: ";", but found "]"
coditem_islamista_p.sp(64) : error 029: invalid expression, assumed zero
coditem_islamista_p.sp(64) : fatal error 190: too many error messages on one line

 

Cała klasa:

 

#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <codmod>

new const String:nazwa[] = "[PREMIUM] Islamista";
new const String:opis[] = "Posiada strój wroga, +7DMG z AK47, po smierci wybucha zabijając pobliskich wrogów";
new const String:bronie[] = "#weapon_ak47#";
new const inteligencja = 10;
new const zdrowie = 20;
new const obrazenia = 7;
new const wytrzymalosc = 30;
new const kondycja = 40;

new String:modele_postaci[][] =
{
	"models/player/ctm_fbi.mdl", "models/player/ctm_gign.mdl", "models/player/ctm_gsg9.mdl", "models/player/ctm_sas.mdl", "models/player/ctm_st6.mdl",
	"models/player/tm_anarchist.mdl", "models/player/tm_phoenix.mdl", "models/player/tm_pirate.mdl", "models/player/tm_balkan_variantA.mdl", "models/player/tm_leet_variantA.mdl"
};

new sprite_explosion;
new bool:ma_klase[65];

public Plugin:myinfo =
{
	name = nazwa,
	author = "Linux`",
	description = "Cod Item",
	version = "1.0",
	url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006"
};
public OnPluginStart()
{
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
	HookEvent("player_death", SmiercGracza);
	HookEvent("player_spawn", OdrodzenieGracza);
}
public OnMapStart()
{
	sprite_explosion = PrecacheModel("materials/sprites/blueflare1.vmt");
	PrecacheSound("weapons/hegrenade/explode5.wav");
	
	for(new i = 0; i < sizeof(modele_postaci); i ++)
	PrecacheModel(modele_postaci[i]);

	sprite_beam = PrecacheModel("sprites/laserbeam.vmt");
	sprite_halo = PrecacheModel("sprites/glow01.vmt");
}
public cod_class_enabled(client)
{
	ma_klase[client] = true;
	
	if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM3)
	{
		cod_class_enabled
		return COD_CONTINUE;
	}

	PrintToChat(client, "[FastGamers.pl] Nie masz dostepu do tej klasy Premium ");
	return COD_STOP;
	
	cod_set_user_bonus_weapons(client, weapons2);
	ma_klase[client] = true;
	wartosc_itemu[client] = wartosc;

	if(IsPlayerAlive(client))
		SetEntityModel(client, (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T)? modele_postaci[GetRandomInt(0, 4)]: modele_postaci[GetRandomInt(5, 9)]);
}
public cod_class_disabled(client)
{
	ma_klase[client] = false;
	
	cod_set_user_bonus_weapons(client, weapons);
	ma_klase[client] = false;
	if(IsPlayerAlive(client))
		CS_UpdateClientModel(client);
}
public Action:SmiercGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontbroadcast)
{
	new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
	new killer = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
	if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client])
		return Plugin_Continue;

	if(!IsValidClient(killer) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(killer))
		return Plugin_Continue;

	new Float:forigin[3], Float:iorigin[3];
	GetClientEyePosition(client, forigin);

	for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
	{
		if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i))
			continue;

		if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i))
			continue;

		GetClientEyePosition(i, iorigin);
		if(GetVectorDistance(forigin, iorigin) <= 100.0)
			cod_inflict_damage(i, client, GetClientHealth(i)+1);
	}

	EmitSoundToAll("weapons/hegrenade/explode5.wav", client, SNDCHAN_AUTO, SNDLEVEL_GUNFIRE);
	TE_SetupExplosion(forigin, sprite_explosion, 10.0, 1, 0, 100, 100);
	TE_SendToAll();

	return Plugin_Continue;
}
public Action:OdrodzenieGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
	if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client])
		return Plugin_Continue;

	SetEntityModel(client, (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T)? modele_postaci[GetRandomInt(0, 4)]: modele_postaci[GetRandomInt(5, 9)]);
	return Plugin_Continue;
}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...