Zaloguj się, aby obserwować  
sdasdas

Dzwiek przy poruszaniu sie COD MOD Nowy

Recommended Posts

Podczas poruszania się jest taki dziwny dźwięk pancerza jest On zbyt głośny więc chciałbym go się pozbyć i w tym problem, że nie wiem co za ten dźwięk odpowiada :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problemem jest wyciszanie kroków w klasie/perku. Po którymś z updatów powstał taki problem, co do tego problemu to idzie to fixnąć, ale trzeba trochę podziałać. Poza tym ta funkcja powinna być zagnieżdżona w silniku i kroki powinny być wyciszane/włączane za pomocą natywu, bez tego wyciszenie kroków będzie działać tylko na 1 klasie bądź perku, polecam Ci wykonać taką zmianę w silniku jeśli będziesz na nim pracował. Bądź co bądź jeśli nie uda Ci się rozwiązać problemu z wypuszczaniem dźwięku tego "pancerza" to będziesz zmuszony do usunięcia klasy/perku z tym.

Edytowano przez camerdisco

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@camerdisco tylko problem w tym, że każda klasa ma ten dźwięk pancerza, wiec wyglada na to, ze trzeba pobawić się w samym silniku COD'a 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie. Funkcja wyciszenia dźwięków działa na zasadzie wyciszenie kompletnie dźwięków stóp, przez convar sv_footsteps, potem manualnie wypuszcza dźwięki dla każdego kto chodzi przez emitsound, a jeśli przejdzie bool od ma_item/perk to następuje return Plugin_Handled; Zamiast puszczenia dźwięków. Trzeba poprawić samą funkcję wypuszczania dźwięków. Wystarczy usunąć plugin perku/klasy, która używa funkcji wyciszenia kroków i powróci do normy.

Edytowano przez camerdisco
  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla tych, ktorzy posiadaja nowego cod moda i chcialy by usunac ten problem. Wystarczy pozbyc sie itemu a dokladnie Buty Szturmowego, ktory odpowiada za te dzwieki :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.07.2017 o 22:10, camerdisco napisał:

Nie. Funkcja wyciszenia dźwięków działa na zasadzie wyciszenie kompletnie dźwięków stóp, przez convar sv_footsteps, potem manualnie wypuszcza dźwięki dla każdego kto chodzi przez emitsound, a jeśli przejdzie bool od ma_item/perk to następuje return Plugin_Handled; Zamiast puszczenia dźwięków. Trzeba poprawić samą funkcję wypuszczania dźwięków. Wystarczy usunąć plugin perku/klasy, która używa funkcji wyciszenia kroków i powróci do normy.

 

Dokladnie tak, bardzo dobrze zostalo tu to wyjsnione.

Jezeli faktycznie ktorys z updatow spowodowal ten blad to postaram sie wydac fixa w formie tutoriala gdy znajde chwile.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

>

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <codmod>

new const String:nazwa[] = "Buty Szturmowego";
new const String:opis[] = "Nie slychac twoich krokow";

new bool:ma_item[65];
public Plugin:myinfo =
{
    name = nazwa,
    author = "Linux`",
    description = "Cod Item",
    version = "1.0",
    url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006"
};
public OnPluginStart()
{
    cod_register_item(nazwa, opis, 0, 0);
    AddNormalSoundHook(DzwiekiGracza);
}
public OnClientPutInServer(client)
{
    if(!IsFakeClient(client))
        SendConVarValue(client, FindConVar("sv_footsteps"), "0");
}
public cod_item_enabled(client)
{
    ma_item[client] = true;
}
public cod_item_disabled(client)
{
    ma_item[client] = false;
}
public Action:DzwiekiGracza(clients[64], &numclients, String:sample[PLATFORM_MAX_PATH], &entity, &channel, &Float:volume, &level, &pitch, &flags)
{
    if(!IsValidClient(entity) || IsFakeClient(entity))
        return Plugin_Continue;

    if((StrContains(sample, "physics") != -1 || StrContains(sample, "footsteps") != -1) && StrContains(sample, "suit") == -1)
    {
        if(!ma_item[entity])
            EmitSoundToAll(sample, entity);

        return Plugin_Handled;
    }

    return Plugin_Continue;
}

 

Na zyczenie dodaje poprawiona wersje do tematu.

Edytowano przez Linux`

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Shezo
      Witam serdecznie, poszukuje pilnie prostego pluginu ktory bedzie polegal na tym, ze gdy np. Ct zabije tt to kazdy na mapie bedzie to slyszal. Bedzie jakis dzwiek puszczany. Z gory dziekuje za pomoc.