Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Kompilacja klasy COD problem (prawdopodobnie banał)


SUPER TIMOR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka,

Przerabiałem klasę COD od Linuxa i chciałem, żeby przy kucnięciu z nożem klasa ta miała niewidzialność na 50.

Oto kod : 

#include <sourcemod>
#include <codmod>

new const String:nazwa[] = "Kameleon";
new const String:opis[] = "Jest mniej widoczny na nożu na kucaka";
new const String:bronie[] = "#weapon_mp7#weapon_glock";
new const inteligencja = 0;
new const zdrowie = 0;
new const obrazenia = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const kondycja = 0;

new bool:ma_klase[65],
identifier
public Plugin:myinfo =
{
    name = nazwa,
    author = "Linux`",
    description = "Cod Item",
    version = "1.0",
    url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006"
};
public OnPluginStart()
{
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
    ServerCommand("sv_disable_immunity_alpha 1");
    HookEvent("player_spawn", OdrodzenieGracza);
}
public cod_class_enabled(client)
{
    ma_klase[client] = true;

    SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR);
    SetEntityRenderColor(client, 50, 50, 50, 50);
}
public cod_class_disabled(client)
{
    ma_klase[client] = false;
    SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR);
    SetEntityRenderColor(client, 50, 50, 50, 50);
}
public client_PreThink(client)
{
        if(!ma_klase[client])
                return;
    new String:weapon[32]; 
        GetClientWeapon(weapon);
    if(StrEqual (weapon, "weapon_knife") && IN_DUCK));
    
    SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR);
    SetEntityRenderColor(client, 50, 50, 50, 50);
}
public Action:OdrodzenieGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontBroadcast)
{
    new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
    if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client])
        return Plugin_Continue;

    SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR);
    SetEntityRenderColor(client, 50, 50, 50, 50);

    return Plugin_Continue;
}

 

 

------------

Błędy :

SourcePawn Compiler 1.9.0.5921 Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase Copyright (c) 2004-2015 AlliedModders LLC

plugin.sp(46) : warning 217: loose indentation

plugin.sp(47) : warning 217: loose indentation

plugin.sp(47) : error 035: argument type mismatch (argument 1)

plugin.sp(48) : warning 217: loose indentation

plugin.sp(48) : error 029: invalid expression, assumed zero

plugin.sp(48) : warning 215: expression has no effect

plugin.sp(15) : warning 203: symbol is never used: "identifier"

2 Errors.

Jakieś solucje ? :( 

 

 

2a.png


brand-logo.png

Z kodem rabatowym "TIMOR" zyskasz 10% rabatu na wszystkie usługi przez pierwszy miesiąc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 lata później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...