Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Dodanie czasu podpalenia


SUPER TIMOR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka! Edytowałem perki na klasę - wszystko jest git. Proszę tylko o dodanie czasu podpalenia na końcu kodu bo nie za bardzo wiem jak się za to chwycić.

Załóżmy, że chciałbym aby takie podpalenie trwało ~5sec i podczas podpalenia nie było opcji podpalenia ponownie.

Taka pomoc okazuje się nie tylko przydatna ze względu na "gotowiec", ale też zaczynam to wszystko powoli rozumieć i łapać. Z góry bardzo dziękuję :) 

Pozdrawiam!

Spoiler

 

#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <codmod>

new const String:nazwa[] = "Bomberman";
new const String:opis[] = "Wybucha po śmierci, zabijając wszystkich wokół. Ma szansę na podpalenie gracza +int";
new const String:bronie[] = "#weapon_mp7#weapon_glock";
new const inteligencja = 5;
new const zdrowie = 10;
new const obrazenia = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new const kondycja = 0;

new sprite_explosion;
new bool:ma_klase[65];

public Plugin:myinfo =
{
    name = nazwa,
    author = "Linux`",
    description = "Cod Item",
    version = "1.0",
    url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006"
};
public OnPluginStart()
{
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
    HookEvent("player_death", SmiercGracza);
}
public OnMapStart()
{
    sprite_explosion = PrecacheModel("materials/sprites/blueflare1.vmt");
    PrecacheSound("weapons/hegrenade/explode5.wav");
}
public cod_class_enabled(client)
{
    ma_klase[client] = true;
}
public cod_class_disabled(client)
{
    ma_klase[client] = false;
}
public Action:SmiercGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontbroadcast)
{
    new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
    new killer = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
    if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client])
        return Plugin_Continue;

    if(!IsValidClient(killer) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(killer))
        return Plugin_Continue;

    new Float:forigin[3], Float:iorigin[3];
    GetClientEyePosition(client, forigin);

    for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
    {
        if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i))
            continue;

        if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i))
            continue;

        GetClientEyePosition(i, iorigin);
        if(GetVectorDistance(forigin, iorigin) <= 100.0)
            cod_inflict_damage(i, client, GetClientHealth(i)+1);
    }

    EmitSoundToAll("weapons/hegrenade/explode5.wav", client, SNDCHAN_AUTO, SNDLEVEL_GUNFIRE);
    TE_SetupExplosion(forigin, sprite_explosion, 10.0, 1, 0, 100, 100);
    TE_SendToAll();

    return Plugin_Continue;
    
}
public OnClientPutInServer(client)
{
    SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}
public OnClientDisconnect(client)
{
    SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
}
public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
    if(!IsValidClient(attacker) || !ma_klase[attacker])
        return Plugin_Continue;

    if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client))
        return Plugin_Continue;

    if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker))
        return Plugin_Continue;

    int random = GetRandomInt(0, 1000);
    int prog = 50 + RoundFloat(cod_get_user_maks_intelligence(attacker)*1);
    if (random <= prog) IgniteEntity(client, 2.0);
    return Plugin_Continue;
}


 

 

 

 

2a.png


brand-logo.png

Z kodem rabatowym "TIMOR" zyskasz 10% rabatu na wszystkie usługi przez pierwszy miesiąc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...