Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Double jump i bhop


Banjo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie mam maly problem z Double Jumpem i Bhopem.

Sprawdzalem na forum i innych stronach juz ale nie znalazlem odpowiedzi.

 

Kod do double jumpa:

public Action OnPlayerRunCmd(iClient, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapon)
{
	if (IsPlayerAlive(iClient))
	
	
	{
		static g_fLastButtons[MAXPLAYERS+1], g_fLastFlags[MAXPLAYERS+1], g_iJumps[MAXPLAYERS+1], fCurFlags, fCurButtons;
		fCurFlags = GetEntityFlags(iClient);
		fCurButtons = GetClientButtons(iClient);
		if (g_fLastFlags[iClient] & FL_ONGROUND && !(fCurFlags & FL_ONGROUND) && !(g_fLastButtons[iClient] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP) g_iJumps[iClient]++;
		else if(fCurFlags & FL_ONGROUND) g_iJumps[iClient] = 0;
		else if(!(g_fLastButtons[iClient] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP && g_iJumps[iClient] == 1)
		
		
		{
			g_iJumps[iClient]++;
			decl Float:vVel[3];
			GetEntPropVector(iClient, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel);
			vVel[2] = 250.0;
			TeleportEntity(iClient, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel);
			
			
		}
		
		g_fLastFlags[iClient] = fCurFlags;
		g_fLastButtons[iClient] = fCurButtons;
		
		
	}
	return Plugin_Continue;
}

 

I kod Bhopa:

 

public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3])
{
if(!IsPlayerAlive(client) || IsFakeClient(client))
{
return Plugin_Continue;
}

if((buttons & IN_JUMP) > 0 && GetEntityMoveType(client) == MOVETYPE_WALK && GetEntProp(client, Prop_Send, "m_nWaterLevel") <= 1)
{
int iOldButtons = GetEntProp(client, Prop_Data, "m_nOldButtons");
SetEntProp(client, Prop_Data, "m_nOldButtons", iOldButtons & ~IN_JUMP);
}

return Plugin_Continue;
}

 

Czy ktos mi wyjasni gdzie jest blad badz pomoze mi go rozwiazac?

Pozdrawiam Banjo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...