Banjo Opublikowano Marzec 14, 2023 o 20:34 Udostępnij Opublikowano Marzec 14, 2023 o 20:34 Witam tak jak w temacie mam maly problem z Double Jumpem i Bhopem. Sprawdzalem na forum i innych stronach juz ale nie znalazlem odpowiedzi. Kod do double jumpa: public Action OnPlayerRunCmd(iClient, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapon) { if (IsPlayerAlive(iClient)) { static g_fLastButtons[MAXPLAYERS+1], g_fLastFlags[MAXPLAYERS+1], g_iJumps[MAXPLAYERS+1], fCurFlags, fCurButtons; fCurFlags = GetEntityFlags(iClient); fCurButtons = GetClientButtons(iClient); if (g_fLastFlags[iClient] & FL_ONGROUND && !(fCurFlags & FL_ONGROUND) && !(g_fLastButtons[iClient] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP) g_iJumps[iClient]++; else if(fCurFlags & FL_ONGROUND) g_iJumps[iClient] = 0; else if(!(g_fLastButtons[iClient] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP && g_iJumps[iClient] == 1) { g_iJumps[iClient]++; decl Float:vVel[3]; GetEntPropVector(iClient, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel); vVel[2] = 250.0; TeleportEntity(iClient, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel); } g_fLastFlags[iClient] = fCurFlags; g_fLastButtons[iClient] = fCurButtons; } return Plugin_Continue; } I kod Bhopa: public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3]) { if(!IsPlayerAlive(client) || IsFakeClient(client)) { return Plugin_Continue; } if((buttons & IN_JUMP) > 0 && GetEntityMoveType(client) == MOVETYPE_WALK && GetEntProp(client, Prop_Send, "m_nWaterLevel") <= 1) { int iOldButtons = GetEntProp(client, Prop_Data, "m_nOldButtons"); SetEntProp(client, Prop_Data, "m_nOldButtons", iOldButtons & ~IN_JUMP); } return Plugin_Continue; } Czy ktos mi wyjasni gdzie jest blad badz pomoze mi go rozwiazac? Pozdrawiam Banjo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XPaPeKx Opublikowano Sierpień 8, 2024 o 13:47 Udostępnij Opublikowano Sierpień 8, 2024 o 13:47 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się