Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Pobieranie i używanie Booleana w if'ie


ZiemniaK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Próbuję napisać plugin, który po śmierci gracza wyświetla wszystkim obecnym na serwerze informację o jego śmierci na czacie.

Działa mi wszystko oprócz tego, czy zabójstwo było strzałem w głowę, czy też nie.

 

new Bool:hs;
GetEventBool(event, "headshot", hs);

if(hs = true)
	{
		PrintToChatAll("\x01 \x03%s \x01zabił \x03%s \x01używając \x02%s \x01strzałem w głowę.", aname, cname, wep);
		return Plugin_Continue;
	}
		else
		{
			PrintToChatAll("\x01 \x03%s \x01zabił \x03%s \x01używając \x02%s \x01strzałem w korpus.", aname, cname, wep);
			return Plugin_Continue;
		}

 

Do zamknięcia, problem rozwiązany.

 

Wystarczyło to:

new Bool:hs;
GetEventBool(event, "headshot", hs);

przenieść zaraz nad tego if'a. Wczesniej było to trochę wyżej, nad innym if'em

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...