Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Lista dodatków


Gość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Próbuje stworzyć menu z listą dodatków zależności od rangi lecz napotykam same problemy.

 

Kod listy

#pragma semicolon 1
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#define	PLUGIN_AUTHOR	"alliedmods"
#define PLUGIN_VERSION	"1.0 Beta"

public Plugin:myinfo = 
{
	name = "Skin list",
	author = PLUGIN_AUTHOR,
	description = "Lista dodatków w zaleznosci od rangi",
	version = PLUGIN_VERSION, 
	url = "http://alliedmods.net"
}

public void OnPluginStart()
{
	RegConsoleCmd("sm_bonus", Menu_Ranga_display);
}
////////////////////Poaczatek menu ranga//////////////////////
public RGMenu_Ranga(Handle: Menu_Ranga, MenuAction: action, param1, param2) {

    switch(action) {
       case MenuAction_Select: {
            new String:info[32];
            GetMenuItem(Menu_Ranga, param2, info, sizeof(info));          
            
            if(StrEqual(info, "ranga")) {
                SubMenu_Weapons_display(param1);
            }         
        }  
        case MenuAction_End: {
            CloseHandle(Menu_Ranga);
        }
    }
}

public Action:Menu_Ranga_display(client, args) {
    
    new Handle:Menu_Ranga = CreateMenu(RGMenu_Ranga);
    
    SetMenuTitle(Menu_Ranga, "Lista Skinów - Rangi!");
    AddMenuItem(Menu_Ranga, "Silver 1", "Silver 1");
	AddMenuItem(Menu_Ranga, "Silver 2", "Silver 2");
	AddMenuItem(Menu_Ranga, "Silver 3", "Silver 3");
	AddMenuItem(Menu_Ranga, "Silver 4", "Silver 4");
	AddMenuItem(Menu_Ranga, "Silver Elite", "Silver Elite");
	AddMenuItem(Menu_Ranga, "Silver Elite Master", "Silver Elite Master");
	AddMenuItem(Menu_Ranga, "Gold Nova 1", "Gold Nova 1");
	AddMenuItem(Menu_Ranga, "Gold Nova 2", "Gold Nova 2");
	AddMenuItem(Menu_Ranga, "Gold Nova 3", "Gold Nova 3");
	AddMenuItem(Menu_Ranga, "Gold Nova 4", "Gold Nova 4");
	AddMenuItem(Menu_Ranga, "Gold Nova Master", "Gold Nova Master");
	AddMenuItem(Menu_Ranga, "Master Guardian 1", "Master Guardian 2");
	AddMenuItem(Menu_Ranga, "Master Guardian 2", "Master Guardian 2");
	AddMenuItem(Menu_Ranga, "Master Guardian Elite", "Master Guardian Elite");
	AddMenuItem(Menu_Ranga, "Distinguished Master Guardian", "Distinguished Master Guardian");
	AddMenuItem(Menu_Ranga, "Legendary Eagle", "Legendary Eagle");
	AddMenuItem(Menu_Ranga, "Legendary Eagle Master", "Legendary Eagle Master");
	AddMenuItem(Menu_Ranga, "Supreme Master First Class", "Supreme Master First Class");
	AddMenuItem(Menu_Ranga, "The Global Elite", "The Global Elite");
    SetMenuExitButton(Menu_Ranga, true);
    DisplayMenu(Menu_Ranga, client, 45);
        
    return Plugin_Handled;
}
////////////////////Koniec menu ranga//////////////////////

////////////////////Poczatek submenu weapons/////////////////
public RG_SubMenu_Weapons(Handle: SubMenu_Weapons, MenuAction: action, param1, param2) {

    switch(action) {
    
        case MenuAction_Select: {
            new String:info[32];
            GetMenuItem(SubMenu_Weapons, param2, info, sizeof(info));  
        }        
        case MenuAction_End: {
            CloseHandle(SubMenu_Weapons);
        }
    }
}

public SubMenu_Weapons_display(client) {

    new Handle:SubMenu_Weapons = CreateMenu(RG_SubMenu_Weapons);
    
    SetMenuTitle(SubMenu_Weapons, "Lista Skinów - Bronie!");
    AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Bayonet", "Bayonet");
    AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Gut Knife", "Gut Knife");
    AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Flip Knife", "Flip Knife");
    AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "M9 Bayonet", "M9 Bayonet");
    AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Karambit", "Karambit");
    AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Huntsman Knife", "Huntsman Knife");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Butterfly Knife", "Butterfly Knife");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Falchion Knife", "Falchion Knife");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Bowie Knife", "Bowie Knife");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Shadow Daggers", "Shadow Daggers");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "AUG", "AUG");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "AK-47", "AK-47");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "AWP", "AWP");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "CZ75-Auto", "CZ75-Auto");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Desert Eagle", "Desert Eagle");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Dual Berettas", "Dual Berettas");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "FAMAS", "FAMAS");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Five-SeveN", "Five-SeveN");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "GALIL AR", "GALIL AR");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Glock-18", "Glock-18");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "G3SG1", "G3SG1");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "MAC-10", "MAC-10");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "MAG-7", "MAG-7");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "MP7", "MP7");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "MP9", "MP9");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "M249", "M249");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "M4A1", "M4A1");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "M4A1-S", "M4A1-S");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Negev", "Negev");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Nova", "Nova");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "PP-Bizon", "PP-Bizon");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "P250", "P250");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "P2000", "P2000");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "P90", "P90");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Revolver", "Revolver");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Sawed-Off", "Sawed-Off");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "SCAR-20", "SCAR-20");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "SSG 08", "SSG 08");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "SSG 553", "SSG 553");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Tec-9", "Tec-9");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "USP", "USP");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "UMP-45", "UMP-45");
	AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "XM1014", "XM1014");
    SetMenuExitButton(SubMenu_Weapons, true);
    DisplayMenu(SubMenu_Weapons, client, 45);
}  
////////////////////Koniec submenu weapons//////////////////////

////////////////////Poczatek MenuAmmoWeapons//////////////////////////
  GetMenuItem(Menu_Ranga, param2, info, sizeof(info));           
             
            if(StrEqual(info, "ranga")) { 
                SubMenu_Weapons_display(param1, info); 
            } 
public SubMenu_Weapons_display(client, const String:info) { 

    new Handle:SubMenu_Weapons = CreateMenu(RG_SubMenu_Weapons); 
    new String:buffer[64]; 
    SetMenuTitle(SubMenu_Weapons, "Lista dodatków - Bronie!"); 
    Format(buffer, sizeof(buffer), "+10 AMMO", "AK-47"); //Silver 1
    SetMenuExitButton(SubMenu_Weapons, true); 
    DisplayMenu(SubMenu_Weapons, client, 45); 
	
GetMenuItem(Menu_Ranga, param2, info, sizeof(info));           
             
            if(StrEqual(info, "ranga")) { 
                SubMenu_Weapons_display(param1, info); 
            } 
public SubMenu_Weapons_display(client, const String:info) { 

    new Handle:SubMenu_Weapons = CreateMenu(RG_SubMenu_Weapons); 
    new String:buffer[64]; 
    SetMenuTitle(SubMenu_Weapons, "Lista dodatków - Bronie!"); 
    Format(buffer, sizeof(buffer), "20 AMMO", "AK-47"); //Gold Nowa 1
    SetMenuExitButton(SubMenu_Weapons, true); 
    DisplayMenu(SubMenu_Weapons, client, 45); 
/////////////////////Koniec MenuAmmoWeapons//////////////////////////
//// listabonusow.sp
//
// C:\Users\Desktop\Kompilator amx_sm\kompilator sourcemod\include\menus.
inc(1099) : warning 219: local variable "param2" shadows a variable at a precedi
ng level
// listabonusow.sp(21) : warning 219: local variable "Menu_Ranga" shadows a varia
ble at a preceding level
// listabonusow.sp(21) : warning 219: local variable "param2" shadows a variable
at a preceding level
// listabonusow.sp(25) : warning 219: local variable "info" shadows a variable at
 a preceding level
// listabonusow.sp(40) : warning 219: local variable "Menu_Ranga" shadows a varia
ble at a preceding level
// listabonusow.sp(44) : warning 217: loose indentation
// listabonusow.sp(62) : warning 217: loose indentation
// listabonusow.sp(70) : warning 219: local variable "param2" shadows a variable
at a preceding level
// listabonusow.sp(75) : warning 219: local variable "info" shadows a variable at
 a preceding level
// listabonusow.sp(95) : warning 217: loose indentation
// listabonusow.sp(132) : warning 217: loose indentation
// listabonusow.sp(138) : error 021: symbol already defined: "GetMenuItem"
// listabonusow.sp(138) : error 001: expected token: "-identifier-", but found "s
izeof"
// listabonusow.sp(140) : error 010: invalid function or declaration
// listabonusow.sp(141) : error 021: symbol already defined: "SubMenu_Weapons_dis
play"
// listabonusow.sp(141) : error 010: invalid function or declaration
// listabonusow.sp(144) : warning 219: local variable "info" shadows a variable a
t a preceding level
// listabonusow.sp(144) : error 181: function argument named 'info' differs from
prototype
// listabonusow.sp(144) : error 021: symbol already defined: "SubMenu_Weapons_dis
play"
// listabonusow.sp(152) : error 030: compound statement not closed at the end of
file (started at line 146)
//
// 8 Errors.
//
// Compilation Time: 0,12 sec
// ----------------------------------------

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...