Zhp. Opublikowano Sierpień 23, 2017 o 10:47 Udostępnij Opublikowano Sierpień 23, 2017 o 10:47 Witam mam plugin na bs'y ale niestety nw jak go edytować na mapę de_mirage. Wszystko by było fajnie ale gdy gracze grają raz jest A , a czasem jest B chciałbym aby powyżej 6 graczy na serwerze były odblokowane wszystkie bs'y Sm #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #define STANDARDMAPSMAX 12 new String:BSAL[1]; new EIBA = -1; new EIBB = -1; new Handle:Timer = INVALID_HANDLE; new String:StandardMaps[STANDARDMAPSMAX][2][11] = { { "de_aztec","B" }, { "de_cbble","A" }, { "de_chateau","A" }, { "de_dust","A" }, { "de_dust2","A" }, { "de_inferno","B" }, { "de_nuke","B" }, { "de_piranesi","A" }, { "de_port","A" }, { "de_prodigy","B" }, { "de_tides","A" }, { "de_train","A" } }; public Plugin:myinfo = { name = "Bombsite Limiter", author = "Tomasz 'anacron' Motylinski", description = "Limiting Bomsites when due to low CT players.", version = "1.2.3", url = "http://anacron.pl/" } public OnPluginStart() { HookEvent("round_freeze_end",Event_RoundFreezeEnd,EventHookMode_Post); HookEvent("bomb_planted",Event_RoundEnd,EventHookMode_Post); HookEvent("round_end",Event_RoundEnd,EventHookMode_Post); CreateConVar("sm_bslimiter","1.2.3","Version Information",FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY); } stock bool:IsVecBetween(const Float:vecVector[3],const Float:vecMin[3],const Float:vecMax[3]) { return ( (vecMin[0] <= vecVector[0] <= vecMax[0]) && (vecMin[1] <= vecVector[1] <= vecMax[1]) && (vecMin[2] <= vecVector[2] <= vecMax[2]) ); } public Message() { PrintToChatAll("[BS Limiter] Ze wzgledu na mala liczbe CT w tej rundzie. Beda oni bronic tylko Bombside %s.",BSAL); PrintHintTextToAll("Tylko Bombsite %s jest wlaczony w tej rundzie",BSAL); } public Action:RepeatMessage(Handle:timer) { Message(); } public Action:Event_RoundFreezeEnd (Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast) { if(IsValidEntity(EIBA)) { EIBA = -1; } if(IsValidEntity(EIBB)) { EIBB = -1; } if(Timer != INVALID_HANDLE) { CloseHandle(Timer); Timer = INVALID_HANDLE; } new Float:VBCPA[3]; new Float:VBCPB[3]; new EI = -1; EI = FindEntityByClassname(EI,"cs_player_manager"); if(IsValidEntity(EI)) { GetEntPropVector(EI,Prop_Send,"m_bombsiteCenterA",VBCPA); GetEntPropVector(EI,Prop_Send,"m_bombsiteCenterB",VBCPB); } EI = -1; EI = FindEntityByClassname(EI,"func_bomb_target"); while(IsValidEntity(EI)) { new Float:VBMin[3]; new Float:VBMax[3]; GetEntPropVector(EI,Prop_Send,"m_vecMins",VBMin); GetEntPropVector(EI,Prop_Send,"m_vecMaxs",VBMax); if (IsVecBetween(VBCPA,VBMin,VBMax)) { EIBA = EI; } else if (IsVecBetween(VBCPB,VBMin,VBMax)) { EIBB = EI; } EI = FindEntityByClassname(EI,"func_bomb_target"); } if(IsValidEntity(EIBA) && IsValidEntity(EIBB)) { new CTPlayers = GetTeamClientCount(CS_TEAM_CT); new TTPlayers = GetTeamClientCount(CS_TEAM_T); if(((CTPlayers > TTPlayers) && (TTPlayers == 1 || CTPlayers > 3)) || CTPlayers > 4) { AcceptEntityInput(EIBB,"Enable"); AcceptEntityInput(EIBA,"Enable"); BSAL = ""; PrintHintTextToAll("All Bombsites are enabled in this round!"); PrintCenterTextAll("All Bombsites are enabled in this round!"); } else { if(GetRandomInt(1,2) == 1) { AcceptEntityInput(EIBA,"Disable"); AcceptEntityInput(EIBB,"Enable"); BSAL = "B"; } else { AcceptEntityInput(EIBB,"Disable"); AcceptEntityInput(EIBA,"Enable"); BSAL = "A"; } decl String:CurrentMap[256]; GetCurrentMap(CurrentMap,sizeof(CurrentMap)); for(new i=0; i<STANDARDMAPSMAX; i++) { if(StrEqual(CurrentMap,StandardMaps[i][0],false)) { if(StrEqual(StandardMaps[i][1],"B",false)) { AcceptEntityInput(EIBA,"Disable"); AcceptEntityInput(EIBB,"Enable"); BSAL = "B"; } else { AcceptEntityInput(EIBB,"Disable"); AcceptEntityInput(EIBA,"Enable"); BSAL = "A"; } } } if(GetClientCount(true) > 1) { Message(); Timer = CreateTimer(15.0,RepeatMessage, _,TIMER_REPEAT); } } } } public Action:Event_RoundEnd (Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast) { if(Timer != INVALID_HANDLE) { CloseHandle(Timer); Timer = INVALID_HANDLE; } if(IsValidEntity(EIBA)) { AcceptEntityInput(EIBA,"Enable"); EIBA = -1; } if(IsValidEntity(EIBB)) { AcceptEntityInput(EIBB,"Enable"); EIBB = -1; } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */ Po dodaniu frazy de_mirage plugin nie chce się skompilować. 1 Podziękuj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Husarz Opublikowano Sierpień 23, 2017 o 18:54 Udostępnij Opublikowano Sierpień 23, 2017 o 18:54 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zhp. Opublikowano Sierpień 24, 2017 o 09:07 Autor Udostępnij Opublikowano Sierpień 24, 2017 o 09:07 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Husarz Opublikowano Sierpień 24, 2017 o 09:21 Udostępnij Opublikowano Sierpień 24, 2017 o 09:21 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zhp. Opublikowano Sierpień 24, 2017 o 09:35 Autor Udostępnij Opublikowano Sierpień 24, 2017 o 09:35 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zhp. Opublikowano Sierpień 25, 2017 o 10:06 Autor Udostępnij Opublikowano Sierpień 25, 2017 o 10:06 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się