Zaloguj się, aby obserwować  
szalony39

FPS PO ZMIANIE KARTY GRAFICZNEJ

Recommended Posts

Witam posiadam procesor i5 2500 i karte graficzną Nvidia 550Ti (1gb) i zmieniam na nvidia 1050Ti DUAL OC (4GB) czy fps jakoś zmienią wartość?

wzrosną zmaleją?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, będziesz mieć znacznie więcej FPS. 1050 jest znacznie wydajniejszą kartą graficzną. 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, TerminatorXL napisał:

Średnio 150 fps na dd2

To nieźle średnio 150fps. Jak na tej 1gb 550ti mam 300 FPS XDDD

15 godzin temu, live4net napisał:

Tak, będziesz mieć znacznie więcej FPS. 1050 jest znacznie wydajniejszą kartą graficzną. 

Dzięki fajnie by było ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, szalony39 napisał:

To nieźle średnio 150fps. Jak na tej 1gb 550ti mam 300 FPS XDDD

Dzięki fajnie by było ;)

Te liczby nie są przypadkowe co napisałem: 

test na takim samym sprzecie:

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tyle że porównaj sobie 1050 2gb a 1050Ti dual OC 4gb ;)

Dlatego takie wyniki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.09.2017 o 14:24, Vixa. napisał:

Powinieneś miec stale 250-300 klatek

Nie przesadzaj, proszę Ciebie. 

 

Wiadomo FPS wzrosną, ale pamiętaj CS:GO to gra gdzie procesor jest dużo ważniejszy od karty graficznej. Ja na twoim miejscu bym kupił lepszy procesor, kartę również- ale słabsza. By zbilansować to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma gier, gdzie procesor jest ważniejszy od karty graficznej. Ponadto karta graficzna może wykonywać obliczenia, które normalnie wykonuje procesor (o ile aplikacja lub gra wspiera tą technologię - cuda/openCL)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, live4net napisał:

Nie ma gier, gdzie procesor jest ważniejszy od karty graficznej. Ponadto karta graficzna może wykonywać obliczenia, które normalnie wykonuje procesor (o ile aplikacja lub gra wspiera tą technologię - cuda/openCL)

Nie zgodzę się z twoim stwierdzeniem. Owszem w cs procesor przeważa. Wiadomo bez karty owych FPS nie wyciągniemy(np. integra, 300 fps bez szans), ale proszę Ciebie czy z lepszą kartą, a słabszym procesorem osiągniemy większą ilość klatek? Nie i tutaj obalam twoją tezę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Groteskowy
      witam,
      mam pytanie a zarazem prosbe. Czy ktos wie jak w tym zrobic automatycznego kicka gdy ktos bedzie chcial zmienic team w czasie rozgrywki?
       
      #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #define PLUGIN_VERSION "1.0" new Handle:g_hLocked = INVALID_HANDLE; public OnPluginStart() { AddCommandListener(Command_JoinTeam, "jointeam"); g_hLocked = CreateConVar("sm_lock_teams", "1", "Enable or disable locking teams during match", FCVAR_NOTIFY); } public Action:Command_JoinTeam(client, const String:command[], args) { if (client != 0) { if(IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client)) { if (GetClientTeam(client) > 1 && GetConVarBool(g_hLocked)) { PrintToChat(client, "\x01 \x07You cannot change your team during a match!"); return Plugin_Stop; } } } return Plugin_Continue; }  
    • Przez Arnaksik
      Witam zrobiłem serwer cs:go only DD2 ale mam pewien problem bo podczas zakończenia mapy serwer robi się Unknow . w mapcycle.txt i maplist.txt ustawiłem tylko de_dust2 a z folderu maps usunąłem inne mapy i zostawiłem tylko dust2 .
      logi z error