Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

IgniteEntity Zmiana zadawanego DMG


BulgaR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zmienić ilość DMG zadawanego przez IgniteEnity

Nie wiem jak się za to zabrać, próbowałem poprzez DMG_BURN jednak bezskutecznie.

 

Mój Kod

public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
	if(!IsValidClient(victim) || !IsValidClient(attacker))
		return Plugin_Continue;
	if(!IsValidAlive(victim))
		return Plugin_Continue;
	if(maKlase[attacker])
	{
		if(GetRandomInt(1,15) == 1 && (damagetype & DMG_BULLET))
		{
			IgniteEntity(victim, 5.0);
		}
	}
	return Plugin_Continue;
}

 

Aktualnie jest ustawione 5 sekund podpalenia jeżeli RandomInt wyniesie = 1. Jednak dmg z podpalenia jest standardowy, mi zależy na tym aby gracz otrzymywał przez te 5 sekund (20dmg na sek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...