BulgaR Opublikowano Wrzesień 27, 2017 o 11:01 Udostępnij Opublikowano Wrzesień 27, 2017 o 11:01 Chciałbym zmienić ilość DMG zadawanego przez IgniteEnity Nie wiem jak się za to zabrać, próbowałem poprzez DMG_BURN jednak bezskutecznie. Mój Kod public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(!IsValidClient(victim) || !IsValidClient(attacker)) return Plugin_Continue; if(!IsValidAlive(victim)) return Plugin_Continue; if(maKlase[attacker]) { if(GetRandomInt(1,15) == 1 && (damagetype & DMG_BULLET)) { IgniteEntity(victim, 5.0); } } return Plugin_Continue; } Aktualnie jest ustawione 5 sekund podpalenia jeżeli RandomInt wyniesie = 1. Jednak dmg z podpalenia jest standardowy, mi zależy na tym aby gracz otrzymywał przez te 5 sekund (20dmg na sek). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owner_2019 Opublikowano Listopad 23, 2019 o 09:57 Udostępnij Opublikowano Listopad 23, 2019 o 09:57 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi