Zaloguj się, aby obserwować  
T1LT3D

Struktura Bazy Danych :/

Recommended Posts

Wie ktoś może jak ma wyglądać struktura bazy danych pod takie coś

Co ma byc jakim typem w strukturze? 

int   cos[XD_MAX];
SQL_FetchString(hndl, 0, nazwa, 31);
cos[XD_ID]=PushArrayString( spis, nazwa);
cos[XD_TIME]= SQL_FetchInt(hndl,2);
            
SetTrieArray(nazwy, nazwa, cos, XD_MAX, true);
            
SetTrieArray(nazwy, nazwa, cos, XD_MAX, true);

Edytowano przez T1LT3D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

varchar + int (lub czas w timestampie)

ale raczej w 

int   cos[XD_MAX];

nie powinno być char? przecież to string

Edytowano przez xBBBay ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem tak bylo i tak jest, nie ja to pisałem a Pan Mastah7991, wiec jego sie pytaj, a nie on nie ma czasu :/

 

if (hndl != INVALID_HANDLE)
    {
        char nazwa_gangu[32];
        char buffer[512];
        while (SQL_FetchRow(hndl))
        {
            int    tablicak[GANG_MAX];
            SQL_FetchString(hndl, 0, nazwa_gangu, 31);
            tablicak[GANG_ID]=PushArrayString( gangi_spis, nazwa_gangu);
            tablicak[GANG_TIME]= SQL_FetchInt(hndl,2);
            
            SetTrieArray(gangi_nazwy, nazwa_gangu, tablicak, GANG_MAX, true);            
        }
    }

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem.. Jeśli masz kod to i powinieneś mieć strukturę.. Nie patrz po callback'ach tylko sprawdź zapytanie.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Darknes
      Witam
      Posiadam mały problem z pobraniem mapy chyba, mianowicie mapa się pobiera po czym serwer staje na pobieraniu danych z gry
      Downloading http://652720.node42.pukawka.pl/maps/am_nuke2.bsp.bz2. Error downloading http://652720.node42.pukawka.pl/maps/am_nuke2.bsp.bz2 Downloading http://652720.node42.pukawka.pl/maps/am_nuke2.bsp. Download finished! Downloading http://652720.node42.pukawka.pl/maps/am_nuke2.nav.bz2. Error downloading http://652720.node42.pukawka.pl/maps/am_nuke2.nav.bz2 Downloading http://652720.node42.pukawka.pl/maps/am_nuke2.nav. Error downloading http://652720.node42.pukawka.pl/maps/am_nuke2.nav No pure server whitelist. sv_pure = 0 Hunk_OnMapStart: 41943040 env_cubemap used on world geometry without rebuilding map. . ignoring: glass/hotel_glass001 env_cubemap used on world geometry without rebuilding map. . ignoring: de_nuke/nukfloora env_cubemap used on world geometry without rebuilding map. . ignoring: de_nuke/nuke_metaldoor_01 Error! CMapOverview::SetMap: couldn't load file resource/overviews/am_nuke2.txt. Error! CMapOverview::SetMap: couldn't load file resource/overviews/am_nuke2.txt. Avatar image for user 945C34A released [refcount=0] Inventory image for item 275A9F10A released [refcount=0] R_RedownloadAllLightmaps took 49.329 msec! "materials/maps/am_grass2/cubemapdefault.vtf": can't be found on disk Starting sound '+ui\buttonrollover.wav' while system disabled. Starting sound '+ui\buttonrollover.wav' while system disabled. Notification CDN download result: ok (code: 200, size: 2)... R_RedownloadAllLightmaps took 49.483 msec! "materials/maps/am_grass2/cubemapdefault.vtf": can't be found on disk  
    • Przez Ramzi
      Witam, chciałem zainstalować plugin deathrunexpmod na serwerze, podłączając do bazy danych "prawidłowo" nie chce się on połączyć z nią, i wyskakuje taki błąd
       
      W pliku deathrunexpmod.sp w linijkach 536-538 znajdują się: 
       
       
      Może spotkał się już ktoś z takim problemem, bo nie wiem czy jest to wina trefnego pluginu czy coś nie tak robię, z góry dzięki za odpowiedź. 
       
    • Przez Na 5tyk
      Cześć.
       
      Mam kod:
      public LoadData(client) { GetClientAuthId(client, AuthId_SteamID64, steamid, 64); new String:query[300]; //Zmienna, do ktorej jest przypisywane ponizsze zapytanie. Format(query, 300, "SELECT kills FROM players WHERE steamid = '%s'", steamid); //Zapytanie pobierajace dane o wchodzacym graczu new Handle:queryH = SQL_Query(DB, query); //Wykonujemy powyższe zapytanie if(queryH != INVALID_HANDLE) { if(SQL_FetchRow(queryH)) // Sprawdzamy czy istnieje gracz { //Gracz istnieje, a więc oczytujemy jego dane new String:query3[300]; Format(query3, 300, "SELECT kills FROM players WHERE steamid = '%s')", steamid); new Handle:queryH3 = SQL_Query(DB, query3); //Wykonujemy powyższe zapytanie pomocnicza = SQL_FetchInt(queryH3, 0); //Pobieramy ilosc zabojstw } else { //Gracz nie istnieje, a więc tworzymy go w bazie danych new String:query2[300]; Format(query2, 300, "INSERT INTO players(steamid, kills) VALUES ('%s', '0')", steamid); SQL_Query(DB, query2); //Wykonujemy powyższe zapytanie } } } Jednak SQL_FetchInt nie przypisuje żadnej wartości do AmountKills[client].
       
      Założeniem pluginu jest, to żeby przy zabójstwie dodawać zabójstwo do zmiennej i zapysywać w bazie, ale to później już zrobię ;)
      Najbardziej zastanawiam się już od 3h(?) jak przypisać wartość :(
    • Przez sdasdas
      Otóż po ostatnim updacie CS:GO mam problem z bazą danych, która dotyczy Exp'a. Gdy gracz dołącza na serwer nie ma swojego level'a a w bazie danych pojawia się SteamID64 "0", które każdy gracz posiada, a jak się zmieni mapa to nagle każdy ma swój level i w ogóle i jak wyjdzie i wejdzie spowrotem to znów level taki jak SteamID64 "0"
    • Przez am31997
      Witam, mam problem z bazą danych na serwerze dedykowanym. Dodam że w phpmyadmin mam dodane uprawnienia i w /etc/mysql/my.cnf mam ustawione bind-address na 0.0.0.0.
      Logi:
      L 07/15/2016 - 16:46:09: [sourcebans.smx] Database failure: Could not find driver "mysql". See FAQ: https://sarabveer.github.io/SourceBans-Fork/faq/ L 07/15/2016 - 16:46:09: [sourcebans.smx] Database failure: Could not find driver "mysql". See FAQ: https://sarabveer.github.io/SourceBans-Fork/faq/ L 07/15/2016 - 16:46:09: [sourcebans.smx] Database failure: Could not find driver "mysql". See FAQ: https://sarabveer.github.io/SourceBans-Fork/faq/ L 07/15/2016 - 16:46:09: [sourcebans.smx] Database failure: Could not find driver "mysql". See FAQ: https://sarabveer.github.io/SourceBans-Fork/faq/ databases.cfg:
      "Databases" { "driver_default" "mysql" // When specifying "host", you may use an IP address, a hostname, or a socket file path "default" { "driver" "default" "host" "localhost" "database" "sourcemod" "user" "root" "pass" "" //"timeout" "0" //"port" "0" } "storage-local" { "driver" "sqlite" "database" "sourcemod-local" } "clientprefs" { "driver" "sqlite" "host" "localhost" "database" "clientprefs-sqlite" "user" "root" "pass" "" //"timeout" "0" //"port" "0" } "sourcebans" { "driver" "default" "host" "185.49.14.163" "database" "bans" "user" "root" "pass" "xxx" //"timeout" "0" "port" "3306" } "rankme" { "driver" "default" "host" "185.49.14.163" "database" "rankme" "user" "root" "pass" "xxx //"timeout" "0" //"port" "" } } PS. Serwer dedykowany został przeinstalowany. Zawsze dało się wszystko skonfigurować, a teraz problemy z bazą ;/