Gość Qesik Opublikowano Październik 20, 2017 o 10:57 Udostępnij Opublikowano Październik 20, 2017 o 10:57 Witam, Kiedyś korzystałem z takiego kodu na usunięcie dźwięku kroków: #include <sdktools> bool IsPlayerNinja[MAXPLAYERS + 1]; ConVar sv_footsteps; public OnPluginStart() { LoadTranslations("common.phrases"); sv_footsteps = FindConVar("sv_footsteps"); RegConsoleCmd("sm_test", test); AddNormalSoundHook(FootstepCheck); for(int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i)) OnClientPutInServer(i); } } public Action test(int client, int args) { char arg[MAX_NAME_LENGTH]; GetCmdArg(1, arg, sizeof(arg)); int target = FindTarget(client, arg, false, false); if(target != -1) { IsPlayerNinja[target] = IsPlayerNinja[target] ? false:true; ReplyToCommand(client, "%N is %s", target, IsPlayerNinja[target] ? "Ninja!":"not Ninja."); } return Plugin_Handled; } public void OnClientPutInServer(client) { if(!IsFakeClient(client)) SendConVarValue(client, sv_footsteps, "0"); } public Action:FootstepCheck(clients[64], &numClients, String:sample[PLATFORM_MAX_PATH], &entity, &channel, &Float:volume, &level, &pitch, &flags) { // Player if (0 < entity <= MaxClients) { if(StrContains(sample, "physics") != -1 || StrContains(sample, "footsteps") != -1) { // Player not ninja, play footsteps if(!IsPlayerNinja[entity]) { numClients = 0; for(int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i)) { clients[numClients++] = i; } } EmitSound(clients, numClients, sample, entity); //return Plugin_Changed; } return Plugin_Stop; } } return Plugin_Continue; } Lecz teraz gdy postanowiłem to sprawdzić, napotkałem problem. Każdy gracz ma dziwny odgłos biegania, tak jakby maszerowała ciężko uzbrojona piechota, której sprzęt odbiła się od pancerza. Gdy komuś włączę te "ciche buty", to nie słychać dźwięku, ale u reszty są te dziwne odgłosy. Może mi ktoś wytłumaczyć co jest nie tak? Serwer jest czysty, z nowym SM, bez dodatkowych pluginów poza tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linux` Opublikowano Październik 20, 2017 o 14:55 Udostępnij Opublikowano Październik 20, 2017 o 14:55 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. 1 Podziękuj! Call Of Duty Mod Nowy v1.1 CS:GO https://mygo.pl/topic/4986-call-of-duty-mod-nowy-v11/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qesik Opublikowano Październik 20, 2017 o 17:48 Udostępnij Opublikowano Październik 20, 2017 o 17:48 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi