Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ciche kroki - dziwne odgłosy


Gość Qesik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Kiedyś korzystałem z takiego kodu na usunięcie dźwięku kroków:

#include <sdktools> 

bool IsPlayerNinja[MAXPLAYERS + 1]; 
ConVar sv_footsteps; 

public OnPluginStart() 
{ 
    LoadTranslations("common.phrases"); 
    sv_footsteps = FindConVar("sv_footsteps"); 

    RegConsoleCmd("sm_test", test); 

    AddNormalSoundHook(FootstepCheck); 

    for(int i = 1; i <= MaxClients; i++) 
    { 
        if(IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i))    OnClientPutInServer(i); 
    } 
} 

public Action test(int client, int args) 
{ 
    char arg[MAX_NAME_LENGTH]; 
    GetCmdArg(1, arg, sizeof(arg)); 
    int target = FindTarget(client, arg, false, false); 

    if(target != -1) 
    { 
        IsPlayerNinja[target] = IsPlayerNinja[target] ? false:true; 
        ReplyToCommand(client, "%N is %s", target, IsPlayerNinja[target] ? "Ninja!":"not Ninja."); 
    } 

    return Plugin_Handled; 
} 

public void OnClientPutInServer(client) 
{ 
    if(!IsFakeClient(client))        SendConVarValue(client, sv_footsteps, "0"); 
} 

public Action:FootstepCheck(clients[64], &numClients, String:sample[PLATFORM_MAX_PATH], &entity, &channel, &Float:volume, &level, &pitch, &flags) 
{ 
    // Player 
    if (0 < entity <= MaxClients) 
    { 
        if(StrContains(sample, "physics") != -1 || StrContains(sample, "footsteps") != -1) 
        { 
            // Player not ninja, play footsteps 
            if(!IsPlayerNinja[entity]) 
            { 
                numClients = 0; 

                for(int i = 1; i <= MaxClients; i++) 
                { 
                    if(IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i)) 
                    { 
                        clients[numClients++] = i; 
                    } 
                } 

                EmitSound(clients, numClients, sample, entity); 
                //return Plugin_Changed; 
            } 
            return Plugin_Stop; 
        } 
    } 
    return Plugin_Continue; 
}  

Lecz teraz gdy postanowiłem to sprawdzić, napotkałem problem. Każdy gracz ma dziwny odgłos biegania, tak jakby maszerowała ciężko uzbrojona piechota, której sprzęt odbiła się od pancerza. Gdy komuś włączę te "ciche buty", to nie słychać dźwięku, ale u reszty są te dziwne odgłosy.

 

Może mi ktoś wytłumaczyć co jest nie tak?

 

Serwer jest czysty, z nowym SM, bez dodatkowych pluginów poza tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...