Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Przełącznik dla pluginu.


4LiveTV
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć :)

Potrzebuje przełącznika (on/off) dla tego pluginu

Jeżeli znasz sposób w jaki można ukryć model noża daj mi znać tutaj :)  

 

Potrzebna mi jedna z tych rzeczy :)

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <sdkhooks>
public Plugin:myinfo = 
{
    name = "InvisFix",
    author = "~",
    description = "",
    version = "1.0",
    url = "<- URL ->"
}
public OnPluginStart()
{
    HookEvent("player_spawn", onPlayerSpawn);
}
public OnClientPutInServer(client)
{
	SDKHookEx(client, SDKHook_PostThinkPost, OnPostThinkPost);
}
public Action:onPlayerSpawn(Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast)
{
    ServerCommand("ent_fire env_cascade_light kill");
    forceinvis();
    forcevisible();
}
forceinvis()
{
    for(new client = 1; client <= MaxClients; client++)
    {
        if(IsClientInGame(client) && IsValidClient(client))
        {
            SetEntProp(client, Prop_Send, "m_nRenderFX", RENDERFX_NONE);
            SetEntProp(client, Prop_Send, "m_nRenderMode", RENDER_NONE);
        }
    }
    
    
    
    new entity = MaxClients+1;
    
    while( (entity = FindEntityByClassname(entity, "weaponworldmodel")) != -1 )
    {
        SetEntProp(entity, Prop_Send, "m_nModelIndex", 0);
    }
}
forcevisible()
{
    for(new client = 1; client <= MaxClients; client++)
    {
        if(IsClientInGame(client)  && IsValidClient(client))
        {
            SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR);
            SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 255); 
        }
    }
}
public OnPostThinkPost(client)
{
    SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAddonBits", 0);
}  
public IsValidClient( client ) 
{ 
    if ( !( 1 <= client <= MaxClients ) || !IsClientInGame(client) ) 
        return false; 
    
    return true; 
}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...