4LiveTV Opublikowano Listopad 5, 2017 o 00:12 Udostępnij Opublikowano Listopad 5, 2017 o 00:12 Cześć :) Potrzebuje przełącznika (on/off) dla tego pluginu Jeżeli znasz sposób w jaki można ukryć model noża daj mi znać tutaj :) Potrzebna mi jedna z tych rzeczy :) #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <sdkhooks> public Plugin:myinfo = { name = "InvisFix", author = "~", description = "", version = "1.0", url = "<- URL ->" } public OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", onPlayerSpawn); } public OnClientPutInServer(client) { SDKHookEx(client, SDKHook_PostThinkPost, OnPostThinkPost); } public Action:onPlayerSpawn(Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast) { ServerCommand("ent_fire env_cascade_light kill"); forceinvis(); forcevisible(); } forceinvis() { for(new client = 1; client <= MaxClients; client++) { if(IsClientInGame(client) && IsValidClient(client)) { SetEntProp(client, Prop_Send, "m_nRenderFX", RENDERFX_NONE); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_nRenderMode", RENDER_NONE); } } new entity = MaxClients+1; while( (entity = FindEntityByClassname(entity, "weaponworldmodel")) != -1 ) { SetEntProp(entity, Prop_Send, "m_nModelIndex", 0); } } forcevisible() { for(new client = 1; client <= MaxClients; client++) { if(IsClientInGame(client) && IsValidClient(client)) { SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR); SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 255); } } } public OnPostThinkPost(client) { SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAddonBits", 0); } public IsValidClient( client ) { if ( !( 1 <= client <= MaxClients ) || !IsClientInGame(client) ) return false; return true; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4LiveTV Opublikowano Listopad 5, 2017 o 01:13 Autor Udostępnij Opublikowano Listopad 5, 2017 o 01:13 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owner_2019 Opublikowano Listopad 23, 2019 o 09:57 Udostępnij Opublikowano Listopad 23, 2019 o 09:57 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi