Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Problem z doublejumpem


Bioły
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przerabiam menu vip deathrun, które co rundę się wyświetla i można wybrać speed  x2, mniejszą grawitację, +100hp, dobulejump. Mam mianowicie dwa problemy, 1 problem z dobule jumpem, nw jak mogę go dopisać do opcji w menu. 2 problem jest taki, że gdy ktoś uruchomi np. grawitacje na spawnie (wgrany shavit) to nie zadziała, trzeba wyjść poza zone. Proszę o pomoc :) . Kod:

#include <sourcemod>
#include <cstrike>
#include <sdktools>
#include <sdkhooks>
#pragma tabsize 0
#define VERSION    "1.0"
#define SPEC        1
#define TEAM1        2
#define TEAM2        3

new Handle:g_Health;
new Handle:g_Money;
new Handle:g_Armor;
new bool:g_VipStatus[MAXPLAYERS+1] = {true, ... };
new bool:g_PlayerRespawn[MAXPLAYERS+1] = {false, ... };
new bool:g_VipMenu[MAXPLAYERS + 1] = { true, ... };

public Plugin:myinfo =
{
    name = "VIP Plugin",
    author = "ITGurra, edit Bioly",
    description = "Vip Plugin that gives access to gravity and respawn!",
    version = "2.0",
    url = ""
}

public OnPluginStart()
{
    HookEvent("player_spawn", PlayerSpawn);
    CreateConVar("sm_vip_version", VERSION, "VIP Version", FCVAR_SPONLY|FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY);
    g_Health = CreateConVar("sm_vip_health", "120", "HP On Spawn");
    g_Money = CreateConVar("sm_vip_money", "1200", "Money On Spawn");
    g_Armor = CreateConVar("sm_vip_armor", "120", "Armor On Spawn");
    RegConsoleCmd("sm_myshit", VIP);
    RegConsoleCmd("sm_myass", VipRespawn, "VIP Respawn");
   
    AutoExecConfig(true, "sm_menuvip");
}

public OnClientPostAdminCheck(client)
{
    g_VipStatus[client] = true;
    g_VipMenu[client] = true;
    g_PlayerRespawn[client] = true;
}

public Action:VIP(client, args)
{
    if (IsPlayerGenericAdmin(client) )
    {

        new Handle:VMenu = CreateMenu(VipMenu);
        SetMenuTitle(VMenu, "[ AdvGaming ]\n.::VIP MENU::.");
        AddMenuItem(VMenu, "Grawitacja", "Grawitacja");
        AddMenuItem(VMenu, "Speed", "Speed x2");
        AddMenuItem(VMenu, "+100HP", "+100HP");
        AddMenuItem(VMenu, "Jump", "Double Jump");
        SetMenuExitButton(VMenu, true);
        DisplayMenu(VMenu, client, 0);
           
       
        return Plugin_Handled;
    }
    else
    {
        PrintToChat(client, "\x04[ AdvBot ]\x01 Nie jesteś \x03VIP\x01.");
        return Plugin_Handled;
    }
}

public VipMenu(Handle:VMenu, MenuAction:action, client, position)
{
    if(action == MenuAction_Select)
    {
        decl String:item[20];
        GetMenuItem(VMenu, position, item, sizeof(item));
       
        if(StrEqual(item, "Grawitacja"))
        {
            SetEntityGravity(client, 0.5);
            return;
        }  
        else if(StrEqual(item, "Speed"))
        {
			SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", 2.0);
			return;
        }
        else if(StrEqual(item, "+100HP"))
        {
            SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+100);
            return;
        }
        else if(StrEqual(item, "Jump"))
        {
        	
        }
    }
    else if(action == MenuAction_End)
    {
        CloseHandle(VMenu)
    }
}

public Action:VipRespawn(client, args)
{
    if (IsPlayerGenericAdmin(client))
    {
        if (g_PlayerRespawn[client] == true)
        {
            CS_RespawnPlayer(client);
            g_PlayerRespawn[client] = false;
        }
        else
        {
            PrintToChat(client, "\x04[ AdvBot ]\x01 Nie masz już \x04respawnów\x01 , poczekaj na kolejną mape.");
        }
    }
}

public Action:PlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
    new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));

    if(GetClientTeam(client) > CS_TEAM_SPECTATOR && IsPlayerGenericAdmin(client))
    {
        if((g_VipMenu[client] == true) && (GameRules_GetProp("m_totalRoundsPlayed") > 0)) // show menu on third round ?
        {
            g_VipMenu[client] = false;
            VIP(client, 0); // Use console command callback
        }

        SetEntProp(client, Prop_Data, "m_iHealth", GetConVarInt(g_Health));
        SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetConVarInt(g_Money));
        SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", GetConVarInt(g_Armor));
    }
    return Plugin_Handled;
}

bool:IsPlayerGenericAdmin(client)
{
    return CheckCommandAccess(client, "generic_admin", ADMFLAG_RESERVATION, false);
}  

 

Edytowane przez Bioły

PluginyCS.pl - Rynek pluginów SourceMod

SkillHost.pl - Hosting VPS - z kodem PLUGINYCS -15%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...