Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

zmiana nicku


Mr Rooster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym przerobić jeden plugin wygląda on tak:

Spoiler

#include <sourcemod>
#include <cstrike>

#define REQUIRE_PLUGIN
#include <hl_gangs>

#pragma newdecls required
#pragma semicolon 1

public Plugin myinfo =
{
    name = "[CS:GO/CS:S] Jailbreak Gangs Clan Tags",
    author = "Headline",
    description = "Gangs clan tag extension",
    version = GANGS_VERSION,
    url = "http://michaelwflaherty.com"
};

public void OnPluginStart()
{
    HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn);
    AddCommandListener(Command_JoinTeam, "jointeam");

    
    for (int i = 0; i < MaxClients; i++)
    {
        if (IsValidClient(i))
        {
            SetClientClanTag(i);
        }
    }
}

public void OnClientPutInServer(int client)
{
    SetClientClanTag(client);
}

public Action Command_JoinTeam(int client, const char[] command, int argc )
{
    SetClientClanTag(client);    
}

public Action Event_PlayerSpawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
    int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid"));
    if (!IsValidClient(client))
    {
        return Plugin_Continue;
    }

    SetClientClanTag(client);

    return Plugin_Continue;
}


void SetClientClanTag(int client)
{
    if (!IsValidClient(client))
    {
        return;
    }
    
    if (Gangs_HasGang(client))
    {
        char gangName[256];
        Gangs_GetGangName(client, gangName, sizeof(gangName));
        CS_SetClientClanTag(client, gangName);
    }
    else
    {
        CS_SetClientClanTag(client, "[Plac Zabaw]");
    }
}

bool IsValidClient(int client, bool bAllowBots = false, bool bAllowDead = true)
{
    if (!(1 <= client <= MaxClients) || !IsClientInGame(client) || (IsFakeClient(client) && !bAllowBots) || IsClientSourceTV(client) || IsClientReplay(client) || (!bAllowDead && !IsPlayerAlive(client)))
    {
        return false;
    }
    return true;
}

Potrzebuję by tag wyświetlał się przed nickiem a nie w tabeli jest to dla mnie bardzo ważne , przed nickiem ma się wyświetlać "[{gang}]" w miejsce {gang} nazwe gangu , osoby bez gangu nie mają mieć nic dopisane 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...