Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Poprawne zamykanie menu?


Serwer #1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym się dowiedzieć jak poprawnie zamykać menu, obecnie po wybraniu itemu menu nadal jest aktywne.

public Action:WeaponsMenu(client, args)
{
	new Handle:menu = CreateMenu(WeaponsMenuHandler, MenuAction_Display|MenuAction_Select|MenuAction_Cancel);
	SetMenuTitle(menu, "[VIP] Wybierz broń");
	AddMenuItem(menu, "1", "M4A1 z tlumikiem");
	AddMenuItem(menu, "2", "M4A1");
	AddMenuItem(menu, "3", "AWP");
	AddMenuItem(menu, "4", "AK47");
	AddMenuItem(menu, "5", "Famas");
	AddMenuItem(menu, "6", "Galil");
	DisplayMenu(menu, client, 10);
	
	return Plugin_Handled;

}

public WeaponsMenuHandler(Handle:classhandle, MenuAction:action, client, Position)
{
	if(action == MenuAction_Select)
	{
		new String:Item[32];
		GetMenuItem(classhandle, Position, Item, sizeof(Item));
		WeaponsMenu(client, 0);
		
		new i, iWeapon;
		for(; i <= CS_SLOT_SECONDARY; i++) {
		if((iWeapon = GetPlayerWeaponSlot(client, i)) != -1) {
		RemovePlayerItem(client, iWeapon);
		RemoveEdict(iWeapon);
			}
		}
 
		if(StrEqual(Item, "1"))
		{
			GivePlayerItem(client, "weapon_m4a1_silencer");
		}
		else if(StrEqual(Item, "2"))
		{
			GivePlayerItem(client, "weapon_m4a1");
		}
		else if(StrEqual(Item, "3"))
		{
			GivePlayerItem(client, "weapon_awp");
		}
		else if(StrEqual(Item, "4"))
		{
			GivePlayerItem(client, "weapon_ak47");
		}
		else if(StrEqual(Item, "5"))
		{
			GivePlayerItem(client, "weapon_famas");
		}
		else if(StrEqual(Item, "6"))
		{
			GivePlayerItem(client, "weapon_galilar");
		}
	}
	else if(action == MenuAction_End)
		CloseHandle(classhandle);
}

Oraz jak przełączyć się miedzy publikami: mianowicie, zamyka się to menu i otwiera się menu z innego publika. W 1.6 wystarczyło odwołać się do nazwy publica

nazwa_publica(id);

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...