Zaloguj się, aby obserwować  
Damian490

Pomoc przy tworzeniu serwera

Recommended Posts

Witam was

Kupiłem dzisiaj serwer cs go na stronce 1shot1kil  20 slotow tr128, jest tam zakładka instalator i wgralem surcemoda metamoda i srcds.pl v3.6 i nie wiem co dalej teraz robic, ;p

chce zeby byl to serwer deathmatch aby mozna bylo sobie wybrac bron !guns czy jakos tak , co mam robic dalej , prosze o pomoc jakies instrukcjie

okej sciagne to , ale co mam dalej z tym zrobic ? :d

gdzie to wgrac i jak ;)

Ty sobie żartujesz? Do katalogu sourcemod'a =.=

• Confused 1

8 minut temu, SeeQ napisał:

Ty sobie żartujesz? Do katalogu sourcemod'a =.=

Ziomek nie wymagaj od niego że zacznie nagle wszystko ogarniać.Pierwszy raz pewnie widzi takie foldery itd to nie dziwne że nie wie co ma robić..
Ciekawe czy ty na początku nie miałeś z tym problemu :) 

dokładnie ;) ale nie przejmuje sie tym ;) jestem zielony całkowicie ;) wgram do katalogu i zobacze ;)

sciagłem ten plik, wgralem przez filezilla i wrzuciłem ale wchodze na serwer a tu nic, rozgrzewka 4 minuty ,Poprosił bym o naprawde o instrukcje krok po kroku co mam zrobic abym mial ten serwer

5 godzin temu, Mikolajovx napisał:

Ziomek nie wymagaj od niego że zacznie nagle wszystko ogarniać.Pierwszy raz pewnie widzi takie foldery itd to nie dziwne że nie wie co ma robić..
Ciekawe czy ty na początku nie miałeś z tym problemu :) 

-J4AJ90ERaOlvW9Atkh_kg.png

Przecież tam pisze jak byk gdzie ma wgrać, nawet tego nie przeczytał :X

9 godzin temu, SeeQ napisał:

Przecież tam pisze jak byk gdzie ma wgrać, nawet tego nie przeczytał :X

Jest napisane.**

Sorrki. Musiałem to napisać. :grin:

• Confused 1

smiejcie sie ;D pierwszy raz mam z tym stycznosc;) juz troche wiem jak sie to wgrywa ale nie zawsze wychodzi ;D nwm jak zrobic bym mial tylko w mapach dd2,mirage , ale nie wiem jak to zrobic

6 godzin temu, Damian490 napisał: