Zaloguj się, aby obserwować  
T1LT3D

Informacja o blokadach MUTE/GAG/SILENCE

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Siemka, jako iż mam jakieś nie potrzebne mi rzeczy na dysku to chciałbym zamieścić takie małe coś do sbpp_comms.sp pliku od sourcebansa, które wyświetla info o blokadzie na mikrofon/czat lub obydwu jednocześnie :)

Tutaj prezentacja: 

 

 

 

KOD: 

public Action Blokady(int client,int args)
{
	new String:enddate[17];
	FormatTime(enddate, sizeof(enddate), "%d-%m-%Y %H:%M", g_iMuteTime[client]+g_iMuteLength[client]*60);
	
	new String:enddategag[17];
	FormatTime(enddategag, sizeof(enddategag), "%d-%m-%Y %H:%M", g_iGagTime[client]+g_iGagLength[client]*60);
	
	char sBuffer[256];
	GetConVarString(FindConVar("hostname"), sBuffer,sizeof(sBuffer));

	if (BaseComm_IsClientGagged(client) & BaseComm_IsClientMuted(client))
	{
		if(g_iGagLength[client] & g_iMuteLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		
		}
		else if(g_iMuteLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		
		}
		else if(g_iGagLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
		
	}
	else if (BaseComm_IsClientMuted(client))
	{
		if(g_iMuteLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
	}
	else if (BaseComm_IsClientGagged(client))
	{
		if(g_iGagLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
	}
	else
	{
		PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		PrintToChat(client, " \x09*");
		PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer);
		PrintToChat(client, " \x09*");
		PrintToChat(client, " \x09* \x08NIE MASZ AKTYWNYCH BLOKAD");
		PrintToChat(client, " \x09* \x08ŻYCZYMY MIŁEJ GRY :D!");
		PrintToChat(client, " \x09*");
		PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
	}
}

Oczywiście zamieńcie sobie EVOGAMERS na nazwe swojego forum bądź czego kolwiek :) 

Jeżeli chcecie to mieć na komendę to dopisujecie w OnPluginStart 

RegConsoleCmd("sm_blokady", Blokady);

Jeżeli jednak chcecie, żeby to każdemu graczowi było wyświetlane przy wchodzeniu na serwer to wtedy to będzie wyglądać tak:

public void OnClientPutInServer(client)
{
	CreateTimer(12.0, Blokady, client);
}
public Action Blokady(Handle timer,any client)
{
	new String:enddate[17];
	FormatTime(enddate, sizeof(enddate), "%d-%m-%Y %H:%M", g_iMuteTime[client]+g_iMuteLength[client]*60);
	
	new String:enddategag[17];
	FormatTime(enddategag, sizeof(enddategag), "%d-%m-%Y %H:%M", g_iGagTime[client]+g_iGagLength[client]*60);

	if (BaseComm_IsClientGagged(client) & BaseComm_IsClientMuted(client))
	{
		if(g_iGagLength[client] & g_iMuteLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		
		}
		else if(g_iMuteLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		
		}
		else if(g_iGagLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
		
	}
	else if (BaseComm_IsClientMuted(client))
	{
		if(g_iMuteLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
	}
	else if (BaseComm_IsClientGagged(client))
	{
		if(g_iGagLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
	}
	else
	{
		PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		PrintToChat(client, " \x09*");
		PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
		PrintToChat(client, " \x09*");
		PrintToChat(client, " \x09* \x08NIE MASZ AKTYWNYCH BLOKAD");
		PrintToChat(client, " \x09* \x08ŻYCZYMY MIŁEJ GRY :D!");
		PrintToChat(client, " \x09*");
		PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
	}
}

I teraz za każdym razem po 12 sekundach od połączenia gracza wydrukuje mu wiadomość na czacie czy ma blokadę na mikrofon/czat lub te obydwa :D 

Pokaże mu dokładną datę zakończenia blokady itd :)

Mi to nie potrzebne, a miło będzie zobaczyć u kogoś na serwerze taką informacje o blokadach :D

Edytowano przez T1LT3D
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Po pierwsze mieszasz nowy syntaks ze starym(to akurat moje zboczenie dot. czystego kodu :P), a kolejna sprawa to walidacja gracza w timerze, w ciągu tych 12 sekundach gracz bez problemu może wyjść i będzie sypać błędami oraz najlepiej walidować na podstawie userid/serialu, gdyż istnieje bardzo mała szansa że ktoś mógłby otrzymać komunikat osoby, która już wyszła, a ona przejęła jego id. Rzecz jasna nie mam zamiaru hejtować, bo fajnie jak ktoś się czymś dzielić z innymi, ale chcę tylko pokazać dobre praktyki ;)

Edytowano przez camerdisco
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
public void OnClientPutInServer(client)
{
	CreateTimer(12.0, Blokady, client);
}

Wystarczy to zamienić na takie coś:

public void OnClientPutInServer(int client)
{
	CreateTimer(12.0, Blokady, GetClientSerial(client)); // Można też użyc GetClientUserId(client)
}

public Action Blokady(Handle timer, any serial)
{
	int client = GetClientFromSerial(serial);  // Sprawda poprawność unikatowego id klienta
	if (client == 0) // Gdy klient sie rozłączył i unikatowe id nie jest już ważne :)
	{
		return Plugin_Stop;
	}
	new String enddate[17];
	FormatTime(enddate, sizeof(enddate), "%d-%m-%Y %H:%M", g_iMuteTime[client]+g_iMuteLength[client]*60);
	
	new String enddategag[17];
	FormatTime(enddategag, sizeof(enddategag), "%d-%m-%Y %H:%M", g_iGagTime[client]+g_iGagLength[client]*60);

	if(BaseComm_IsClientGagged(client) & BaseComm_IsClientMuted(client))
	{
		if(g_iGagLength[client] & g_iMuteLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		
		}
		else if(g_iMuteLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		
		}
		else if(g_iGagLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
		
	}
	else if(BaseComm_IsClientMuted(client))
	{
		if(g_iMuteLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
	}
	else if(BaseComm_IsClientGagged(client))
	{
		if(g_iGagLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
	}
	else
	{
		PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		PrintToChat(client, " \x09*");
		PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
		PrintToChat(client, " \x09*");
		PrintToChat(client, " \x09* \x08NIE MASZ AKTYWNYCH BLOKAD");
		PrintToChat(client, " \x09* \x08ŻYCZYMY MIŁEJ GRY :D!");
		PrintToChat(client, " \x09*");
		PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
	}
}

Myślę, że teraz będzie git :D Specjalnie dla Ciebie @camerdisco

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie pod czas kompilacji mam takie problemy

plugin.sp(4) : error 017: undefined symbol "g_iMuteTime"
plugin.sp(4) : warning 215: expression has no effect
plugin.sp(4) : error 001: expected token: ";", but found "]"
plugin.sp(4) : error 029: invalid expression, assumed zero
plugin.sp(4) : fatal error 190: too many error messages on one line

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Sqower napisał:

Mam pytanie pod czas kompilacji mam takie problemy

plugin.sp(4) : error 017: undefined symbol "g_iMuteTime"
plugin.sp(4) : warning 215: expression has no effect
plugin.sp(4) : error 001: expected token: ";", but found "]"
plugin.sp(4) : error 029: invalid expression, assumed zero
plugin.sp(4) : fatal error 190: too many error messages on one line

 

Jak będę miał chwilke to ci wkleje całe na nowym syntaxie :D

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, sdasdas napisał:

Jak będę miał chwilke to ci wkleje całe na nowym syntaxie :D

O było by super z góry dziękuje :) :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
6 godzin temu, Sqower napisał:

O było by super z góry dziękuje :) :D

Wklejasz to do pliku comms.sp od sourcebans'a

 

// MUTE GAG INFO //

public void OnClientPutInServer(int client)
{
	CreateTimer(12.0, Blokady, GetClientSerial(client)); // Można też użyc GetClientUserId(client)
}

public Action Blokady(Handle timer, any serial)
{
	int client = GetClientFromSerial(serial);  // Sprawda poprawność unikatowego id klienta
	if (client == 0) // Gdy klient sie rozłączył jego unikatowe id nie jest już ważne :)
	{
		return Plugin_Stop;
	}
	char enddate[17];
	FormatTime(enddate, sizeof(enddate), "%d-%m-%Y %H:%M", g_iMuteTime[client]+g_iMuteLength[client]*60);
	
	char enddategag[17];
	FormatTime(enddategag, sizeof(enddategag), "%d-%m-%Y %H:%M", g_iGagTime[client]+g_iGagLength[client]*60);

	if(BaseComm_IsClientGagged(client) & BaseComm_IsClientMuted(client))
	{
		if(g_iGagLength[client] & g_iMuteLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02CSGDANSK \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02CSGDANSK \x04]\x06==========");
		
		}
		else if(g_iMuteLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02CSGDANSK \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02CSGDANSK \x04]\x06==========");
		
		}
		else if(g_iGagLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02CSGDANSK \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02CSGDANSK \x04]\x06==========");
		
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02CSGDANSK \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02CSGDANSK \x04]\x06==========");
		}
		
	}
	else if(BaseComm_IsClientMuted(client))
	{
		if(g_iMuteLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02CSGDANSK \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02CSGDANSK \x04]\x06==========");
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02CSGDANSK \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02CSGDANSK \x04]\x06==========");
		}
	}
	else if(BaseComm_IsClientGagged(client))
	{
		if(g_iGagLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02CSGDANSK \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02CSGDANSK \x04]\x06==========");
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02CSGDANSK \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02CSGDANSK \x04]\x06==========");
		}
	}
	else
	{
		PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02CSGDANSK \x04]\x06==========");
		PrintToChat(client, " \x09*");
		PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
		PrintToChat(client, " \x09*");
		PrintToChat(client, " \x09* \x08NIE MASZ AKTYWNYCH BLOKAD");
		PrintToChat(client, " \x09* \x08ŻYCZYMY MIŁEJ GRY :D!");
		PrintToChat(client, " \x09*");
		PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02CSGDANSK \x04]\x06==========");
	}
	return Plugin_Continue;
}

 

Edytowano przez sdasdas
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez fabko
      Hejka,
      szukam pluginu, który po tym kiedy gracz rzuci granat pokazuje o tym informacje na chacie. Chyba gdzieś już to widziałem, więc strzelam, że jest dostępny gdzieś w internecie ;-)
    • Przez KaMix
      Witam, korzystam ze standardowego pluginu rezerwacji slota z sourcemod'a.
       
      Wszystko działa poprawnie, aczkolwiek mam pewien problem. Gdy ktoś wchodzi na slot który jest użyty do rezerwacji normalnie go wyrzuca, na serwerze pojawia się o tym informacja i niby wszystko okej. Problem polega na tym, że informacja o tym, że został wyrzucony przez rezerwację slotów wyświetla mu się w konsoli, a nie w postaci okienka. Przez to dużo osób które nie korzysta z konsoli nie wie o co chodzi, da się to jakoś zmienić?
    • Przez zOne
      Witam,
      Posiadam plugin, który po wpisaniu !info wyświetla informacje o serwerze. Teraz takie pytanie, da się jakoś zrobić, aby po wejściu jakiegoś gracza automatycznie wyświetliła mu się ta informacja o serwerze?
    • Przez prohost
      Witajcie.
       
      Wyszliśmy z inicjatywą poprowadzenia działu w którym wspólnie omawialibyśmy problemy techniczne związane z gamehostingiem.
      Tematy na które chcielibyśmy postawić największy nacisk to:
       
      - regularnie pojawiające się nowe zagrożenia i sposoby ataków na serwery gier. Wspólne działania i wymiana doświadczeń mogą znacząco ograniczyć zasięg i szkodliwość ataków
       
      - techniczne problemy z serwerami gier, regularnie pojawiające się po aktualizacjach 
       
      - operatorzy, ich trasy routingu, awarie, zalety i wady 
       
      - serwerownie (data centers), zalety, wady, awarie
       
      Oczywiście inne tematy są również mile widziane, jednakże NIE jest to dział wsparcia technicznego dla konfiguracji serwerów gier. Tematy typu "mam problem z serwerem gier, pluginem, modem pomóżcie" będą niestety usuwane.