T1LT3D Opublikowano Styczeń 19, 2018 o 00:36 Udostępnij Opublikowano Styczeń 19, 2018 o 00:36 (edytowane) Witam dzisiaj pokaże wam mój sposób jak zabezpieczyć swój cenny plugin przed osobami, które by chciały sobie go ukraść nawet nie mając sp :D public OnMapStart() { CreateTimer(0.1, zablokujgracza, _, TIMER_REPEAT); CreateTimer(2.0, Zablokuj); } public Action Zablokuj(Handle timer) { char nazwa[128]; Handle cvar_name = FindConVar("hostname"); GetConVarString(cvar_name, nazwa, 128); if(StrContains(nazwa,"MYGO.PL")!=0) { b_zablokujgracza[client]=true; SetFailState("Nielegalna Kopia Silnika"); } else { b_zablokujgracza[client]=false; } } public Action zablokujgracza(Handle timer) { for (new i = 1; i < GetMaxClients(); i++) { if(b_zablokujgracza[i]) { float ang[3]; ang[0] = -89.0; ang[1] = 40.0; ang[2] = 0.0; TeleportEntity(i, NULL_VECTOR, ang, NULL_VECTOR); } } } To sobie wklejacie w odpowiednie linijki do waszego pluginu :) Na jakiej zasadzie to działa? A no już mówie! Jak zaczyna się mapa to jest Timer "Zablokuj", który sprawdza czy nazwa serwera się zgadza w tym przypadku jest ustawione MYGO.PL, jeżeli serwer nie będzie miał w nazwie MYGO.PL następuje fajna opcja czyli blokada celownika :) Jak to działa? Działa to tak, że celownik każdemu graczowi wywala maksymalnie w dół z tego co pamiętam i nie da się nim ruszać XD Po prostu zamraża go w miejscu :) Natomiast jeśli nazwa będzie poprawna to nic się nie stanie i serwer normalnie będzie funkcjonował :D Myślę, że jest to proste zabezpieczenie w swoim działaniu i bardzo fajne :D Poprawiony kod bool b_zablokujgracza [MAXPLAYERS]; public void OnMapStart() { CreateTimer(0.1, zablokujgracza, _, TIMER_REPEAT); CreateTimer(2.0, Zablokuj); } public Action Zablokuj(Handle timer,any client) { char nazwa[128]; Handle cvar_name = FindConVar("hostname"); GetConVarString(cvar_name, nazwa, 128); if(StrContains(nazwa,"MYGO.PL")!=0) { b_zablokujgracza[client]=true; SetFailState("Nielegalna Kopia Silnika"); } else { b_zablokujgracza[client]=false; } } public Action zablokujgracza(Handle timer) { for (new i = 1; i < GetMaxClients(); i++) { if(b_zablokujgracza[i]) { float ang[3]; ang[0] = -89.0; ang[1] = 40.0; ang[2] = 0.0; TeleportEntity(i, NULL_VECTOR, ang, NULL_VECTOR); } } } Edytowane Styczeń 19, 2018 o 00:37 przez T1LT3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camerdisco Opublikowano Styczeń 19, 2018 o 11:26 Udostępnij Opublikowano Styczeń 19, 2018 o 11:26 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberrt Opublikowano Styczeń 19, 2018 o 12:04 Udostępnij Opublikowano Styczeń 19, 2018 o 12:04 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. SklepSMS.ovh - Najlepszy Sklep Usług na serwer CS:GO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bioły Opublikowano Styczeń 19, 2018 o 13:39 Udostępnij Opublikowano Styczeń 19, 2018 o 13:39 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. PluginyCS.pl - Rynek pluginów SourceMod SkillHost.pl - Hosting VPS - z kodem PLUGINYCS -15% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Bartkowiak Opublikowano Luty 3, 2018 o 14:20 Udostępnij Opublikowano Luty 3, 2018 o 14:20 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się