Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Bardzo ale to Bardzy prosty system licencji jak można to nazwać


T1LT3D
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzisiaj pokaże wam mój sposób jak zabezpieczyć swój cenny plugin przed osobami, które by chciały sobie go ukraść nawet nie mając sp :D

public OnMapStart()
{
	CreateTimer(0.1, zablokujgracza, _, TIMER_REPEAT);
	CreateTimer(2.0, Zablokuj);
}

public Action Zablokuj(Handle timer)
{
	char nazwa[128];
	Handle cvar_name = FindConVar("hostname");
	GetConVarString(cvar_name, nazwa, 128);
	if(StrContains(nazwa,"MYGO.PL")!=0)
	{
		b_zablokujgracza[client]=true;
		SetFailState("Nielegalna Kopia Silnika");
	}
	else
	{
		b_zablokujgracza[client]=false;
	}

}

public Action zablokujgracza(Handle timer)
{
	for (new i = 1; i < GetMaxClients(); i++)
	{
		if(b_zablokujgracza[i])
		{
			float ang[3];
			ang[0] = -89.0;
			ang[1] = 40.0;
			ang[2] = 0.0;
			
			TeleportEntity(i, NULL_VECTOR, ang, NULL_VECTOR);
		}
	}
}

To sobie wklejacie w odpowiednie linijki do waszego pluginu :)

Na jakiej zasadzie to działa? A no już mówie!

Jak zaczyna się mapa to jest Timer "Zablokuj", który sprawdza czy nazwa serwera się zgadza w tym przypadku jest ustawione MYGO.PL, jeżeli serwer nie będzie miał w nazwie MYGO.PL następuje fajna opcja czyli blokada celownika :) Jak to działa? Działa to tak, że celownik każdemu graczowi wywala maksymalnie w dół z tego co pamiętam i nie da się nim ruszać XD Po prostu zamraża go w miejscu :) Natomiast jeśli nazwa będzie poprawna to nic się nie stanie i serwer normalnie będzie funkcjonował :D

Myślę, że jest to proste zabezpieczenie w swoim działaniu i bardzo fajne :D

Poprawiony kod

bool    b_zablokujgracza                [MAXPLAYERS];

public void OnMapStart()
{
	CreateTimer(0.1, zablokujgracza, _, TIMER_REPEAT);
	CreateTimer(2.0, Zablokuj);
}

public Action Zablokuj(Handle timer,any client)
{
	char nazwa[128];
	Handle cvar_name = FindConVar("hostname");
	GetConVarString(cvar_name, nazwa, 128);
	if(StrContains(nazwa,"MYGO.PL")!=0)
	{
		b_zablokujgracza[client]=true;
		SetFailState("Nielegalna Kopia Silnika");
	}
	else
	{
		b_zablokujgracza[client]=false;
	}

}

public Action zablokujgracza(Handle timer)
{
	for (new i = 1; i < GetMaxClients(); i++)
	{
		if(b_zablokujgracza[i])
		{
			float ang[3];
			ang[0] = -89.0;
			ang[1] = 40.0;
			ang[2] = 0.0;
			
			TeleportEntity(i, NULL_VECTOR, ang, NULL_VECTOR);
		}
	}
}

 

Edytowane przez T1LT3D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...