Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Tak jak w temacie, klient wchodzi na serwer pobiera mapę ale jest problem z plikiem mapy .bsp (jak dobrze pamiętam :D )

Serwer na modzie 1v1 Multi

Czy jest to problem samej w sobie mapy czy z serwerem (trzeba coś ustawić dodatkowo)

Mapy zawsze pobieram z strony "gamebanana".

 

Edytowane przez Vinchit
z plikiem mapy*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mapa wrzucona na serwer i do tego na fastdl?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, fabko napisał:

Mapa wrzucona na serwer i do tego na fastdl?

Wrzucona na serwer 

fastdl - Co to jest? 

 

Kiedyś też miałem serwer w cs:go na modzie 1v1 i nigdy nie miałem takiego problemu z mapą :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Vinchit napisał:

Wrzucona na serwer 

fastdl - Co to jest? 

 

Kiedyś też miałem serwer w cs:go na modzie 1v1 i nigdy nie miałem takiego problemu z mapą :)

Fast download - tam wrzucasz pliki, które mają się szybciej ściągać klientom.

Jaki hosting?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiadam serwer VPS na Hitme.pl

Fast download - Jak to ustawić na serwerze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sobie nie poradzisz pisz pw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc ale teraz wiem co było nie tak :P 

jak zwykle coś przeoczę, mianowicie na mapach co wgrałem mam atrybut -644 potrzebuje -755 wiecie może jaka jest do tego komenda? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, daffik napisał:

chmod 

czytam właśnie ale mam problem z przydzieleniem -755

 

Wpisuje to:

chmod -755  am_marble.bsp

 

Ale nie działa, czytam dalej na necie :)
 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie jest to jakiś wielki sposób ale...

 

Wejdź w var/www/html utwórz tam folder "fastdl" utwórz w nim foldery maps/materials/models/sound i wgraj do maps tą mapę.

Następnie ustaw sobie w server.cfg

 

sv_downloadurl "http://twojeip/fastdl"
sv_allowdownload "1"

 

- Odbiegłem od tematu,ale na 1 serwer to mi starczało. Pozdrawiam

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już działa trzeba poczekać kilka minut :)

 

Dzięki za pomoc :)

Temat uważam za zamknięty. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat został zamknięty przez moderatora forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator rozpatrzy go ponownie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez pupcialupcia123
      Witam mam pytanie ponieważ od jakiegoś czasu mam to:
      https://i.imgur.com/ruIVtdL.png
      a dokładniej podswietlanie broni jak gracz upusci i nie wiem jak to wyłączyć
    • Przez DaN
      Opis: Witam, kupię sieć serwerów lub serwery gier - cs 1.6 / cs go. 
      Serwery muszą być przynajmniej w połowie zapełnione.
      Cena: do 200 zł
      Płatność: przelew
      Kontakt: pw
    • Przez g
      Witam mam problem po update, mapa zamiast się zmieniać przeładowuję się i jest ciągle ta sama komendy, które mam wpisane:
      mp_match_end_restart 1
      mp_match_end_changelevel 1
       
      Coś nie tak z tym?
    • Przez Ilovenoobs
      Cześć. Sprawa jest prosta, chciałbym wrócić do stawiania serwerów do CS:GO.
      Tym razem wolałbym jednak nie korzystać z hostingów oferujących gotowy serwer pod cs:go. Zastanawiam się, jakie parametry musiałby mieć VPS do działania dla jb/dr na minimum 25 slotów i 64 tr. Choć nie ukrywam, że bardziej interesuje mnie 128tr 32 sloty. Co do ramu, to myślę, że 4gb/32 sloty powinno starczyć. Ale ovh, na którym planuje postawić serwer oferuje jedynie 2.4ghz na wirtualnym rdzeniu. I tutaj pojawia się pytanie. Czy 1 wirtualny rdzeń 2,4ghz wystarczy na 25 slotów i 64 tr? Lub, czy 2 wirtualne rdzenie 2,4ghz wystarczą do 32 slotów, przy najlepiej tr 128. Jeśli nie, to jakie VPS'y polecacie i jakich parametrów bym potrzebował ;) Czekam na wasze sugestie.
    • Przez Mateusz Gągało
      Czołem, aktualnie tworzę w 100% zmodyfikowaną mapę do GTA SAN ANDREAS która przenosi nas w świat post-apo.
      Pojawił się pewien problem polegający na tym że przedmioty, budynki, drzewa itp nie renderują się tak szybko jak wcześniej postawione już przedmioty przez rockstar.
      Najbardziej jest to zauważalne podczas bardzo szybkiej jazdy, gdy przedmioty postawione przeze mnie respią się praktycznie przed maską jadącego auta - normalnie nie uważałem tego za problem ponieważ aut szybko jadących nie będzie tak samo jak i zbytniej możliwości na szybkie poruszanie się poprzez wcześniej wspomniany całkowicie zdewastowany świat jednak piszę ponieważ obiekty naturalne głównie drzewa, są widoczne tylko gdy podejdę do nich na bliską odległość co uniemożliwia mi praktycznie robienie lasów i stawiania drzew. Po prostu ich nie widać, pojawiają się dopiero gdy jesteśmy kilkanaście kroków obok.. Lokacje które tworze cierpią na tym ponieważ często są otoczone drzewami które widać dopiero po podejściu blisko ( pozostałe obiekty widać ) podsumowując sformułuję pytanie - "co zrobić by obiekty postawione w MTA były widoczne z daleka - tak samo jak przedmioty postawione przez rockstar.
       
      Oto przykładowy scren jednej z wielu wielu lokacji w której naocznie widać problem. W miejscu czerwonych kresek powinny być drzewa odzielające lokacje od pozostałych terenów - drzew jednak nie widać z daleka a rzeczy zbudowane przez rockstar już tak.
       
       

×