Skocz do zawartości
JaszczurGH

Nie działa banowanie przez komendę

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z sourcebansem. 

Otóż gdy banuję graczy normalnie przez sm_admin, to banowanie działa. Natomiast gdy chcę zbanować komendą sm_addban 0 STEAMID powód, to wyświetla się napis "Successful banned", ale gracz dalej jest na serwerze.

 

Niestety na serwer wchodzą jełopy które mają jakiś skrypt do zmian nicku i czitują, nie da się ich zbanować poprzez sm_admin, dlatego muszę ich banować przez komendę w konsoli.

Jakieś rady?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do banowania gracza na serwerze używa się sm_ban

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez PyNiO
      Czy da się zrobić, żeby po użyciu danej komendy pod nami tworzył się wybuch granatu, który bije tylko przeciwników ?
    • Przez 4LiveTV
      Czy jest Możliwe oddziaływanie na serwer przez wyłącznone pluginy komendą sm plugins unload?
      Mój problem jest taki że często na różnych mapach czas rundy ustawia sie na 60 minut mimo ze mam inaczej ustawione w configu. Mówię czasami bo raz się ładują dobre wartości a kilka razy złe i nie wiem z czego to może wynikanć. Żaden załadowany plugin nie może wpływać na czas rundy więc jak?
    • Przez dredek
      Witam, wgrałem gotowy plugin https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1685318
      Niestety nie działa on tak jak powinien. Convar mp_forcecamera ustawiony na 1, a ja nie mogę nadal oglądać obu drużyn po śmierci.
      W dodatku dodam, że przewijanie, gdy oglądam graczy nie działa prawidłowo. Przewijanie w lewo nie działa tylko w prawo
       
      Jakieś sugestie?
    • Przez shedy
      Witam,
       
      posiadamy na serwerze paczkę Linuxa` COD Nowy, która posiada przedmiot Buty Szturmowego sprawiający, że nie słychać naszych kroków. Dodałem funkcjonalność tego przedmiotu do nowo utworzonej klasy i na serwerze testowym postawionym na moim komputerze, gdzie sprawdzam sobie wszystkie zmiany i testuje przed wypuszczeniem na serwer właściwy, wszystko śmiga (sprawdzane z innymi graczami, nie jest tak że tylko ja się sam nie słyszałem i to stwierdzam). Problem jest jednak taki, że na serwerze właściwym zarówno po wrzuceniu bezpośrednio .smx skompilowanego u mnie jak i skompilowaniu tam .sp osobno (na serwerze właściwym przez FTP) kroki słychać. Z racji, że u mnie działa dokładnie ten sam .smx a tam nie to domyślam się, że problem leży po stronie konfiguracji serwera i różnic na moim a na właściwym. Są jakieś komendy które blokują wyłączenie kroków danego klienta? Nie jestem w stanie tego zrozumieć, bo same Buty Szturmowego wyciszają kroki zarówno u mnie na testowym jak i na serwerze właściwym, ale klasa zrobiona na jego podstawie wg poradnika działa tylko u mnie :(
       
      Ocenzurowane jak to działa, bo paczka Linuxa` jest płatna i nie chciałbym wrzucać jak to wygląda całe, a nie ma go na Steamie żeby się skontaktować i zapytać o zgodę (w razie uzyskania zgody to wrzucę całość, ale nie wydaje mi się żeby to było aż tak istotne).
       
       
      ... - cenzura :D
       
      #include <sourcemod>
      #include <codmod>
      #include <sdktools>
      #include <sdkhooks>
       
      ... // zmienne do statystyk i czy klient posiada umiejętność klasy czy już wykorzystał (tutaj akurat nie ma aktywnej umiejętności, zawsze jest tak, że nie słychać)
       
      public Plugin:myinfo =
      {
          name = nazwa,
          author = "Linux`",
          description = "Cod Klasa",
          version = "1.0",
          url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006"
      };
       
      public OnPluginStart()
      {
          ... // rejestrowanie klasy
          AddNormalSoundHook(DzwiekiGracza);
      }
       
      public OnClientPutInServer(client)
      {
          if ... // sprawdzanie czy jest fake clientem
              SendConVarValue(client, FindConVar("sv_footsteps"), "0");
      }

      public ... // klasa jest włączona
      {
             ...  // zmienna, że klient gra daną klasą
      }
       
      public ... // klasa jest wyłączona
      {
              ... // zmienna, że klient nie gra daną klasą
      }
       
      public Action:DzwiekiGracza(clients[64], &numclients, String:sample[PLATFORM_MAX_PATH], &entity, &channel, &Float:volume, &level, &pitch, &flags)
      {
         if ... // sprawdzanie czy jest fake clientem
              return Plugin_Continue;
       
          if ... // sprawdzanie warunków wypuszczenia dźwięku do innych graczy
          {
              if // sprawdzanie, czy ma umiejętność (tak jak pisałem wyżej zawsze ją ma)
                  EmitSoundToAll(sample, entity);
              return Plugin_Handled;
          }
          return Plugin_Continue;
      }

       
       
       
×