SUPER TIMOR Opublikowano Luty 1, 2018 o 10:21 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Luty 1, 2018 o 10:21 Cześć, Na COD'zie mam taką klasę, która podpala gracza. Jeżeli dany gracz zginie od podpalenia, to traktowane jest to jako dmg od world, więc kill nie jest gracza, który podpalił daną jednostkę a idzie sobie w powietrze. Jest jakaś opcja, żeby to skorygować? Mowa o CS:GO. Podziękuj! Cytuj Z kodem rabatowym "TIMOR" zyskasz 10% rabatu na wszystkie usługi przez pierwszy miesiąc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Husarz Opublikowano Luty 1, 2018 o 13:09 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Luty 1, 2018 o 13:09 Nie mam magicznej kuli i inni chyba, też. Skąd mamy wiedzieć, jakiego masz cod'a i klase?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
live4net Opublikowano Luty 1, 2018 o 14:38 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Luty 1, 2018 o 14:38 Ja się domyśliłem o co chodzi, cod i klasa raczej nie jest tu potrzebna. Wystarczy kod lub opis metody jak coś takiego ogarnąć. W evencie śmierci attackerem jest zapewne world (0). Musisz zapisać sobie w jakiejś zmiennej kto dokonał podpalenia i jeśli podpalony gracz zginie od attackera==0 i będzie w tym czasie podpalony, to zmieniasz attackera w evencie na zapisany ID gracza. Prościzna :) Jedyny problem, to jeśli gracz zginie w czasie podpalenia od upadku, pułapki, czy czegokolwiek innego, co nie jest strzałem gracza, to zostanie to zaliczone jako śmierć od gracza, który go podpalił. Można temu zaradzić, pozyskując typ obrażeń, które otrzymał gracz, ale myślę, że nie jest to gra warta świeczki. Podziękuj! Cytuj sklepcs.pl - sklep automatyczny cs:go z wieloma metodami płatności [psc, paypal, skiny, sms, przelew, blik, kod] csgotokens.com - tokeny na serwery CS:GO. goboosting.pl - graj i zarabiaj skiny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camerdisco Opublikowano Luty 1, 2018 o 18:16 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Luty 1, 2018 o 18:16 tym czasie podpalony, to zmieniasz attackera w evencie na zapisany ID gracza Zmieniać to raczej nie do końca dobre słowo, event jest stworzony już po zdarzeniu, więc nie zadziała attacker = noweid oraz return Plugin_Changed; Trzeba wyłączyć wyświetlanie tego eventu, a następnie utworzyć "fake-event" z nowymi danymi. Husarz 1 Podziękuj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
live4net Opublikowano Luty 1, 2018 o 18:38 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Luty 1, 2018 o 18:38 (edytowane) Nie testowałem, ale ponoć jeśli się Pre-Hookuje, to można zmieniać w locie. https://wiki.alliedmods.net/Events_(SourceMod_Scripting) Rewriting Events Rewriting events is just as easy -- events can be modified in pre hooks. For example, say we want to remove headshots from all events: public void OnPluginStart() { HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath, EventHookMode_Pre); } public Action Event_PlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { event.SetBool("headshot", false); return Plugin_Continue; } Oczywiście, jeśli tak nie zadziała, to Twój sposób, na 100% będzie skuteczny:) Edytowane Luty 1, 2018 o 18:40 przez live4net camerdisco 1 Podziękuj! Cytuj sklepcs.pl - sklep automatyczny cs:go z wieloma metodami płatności [psc, paypal, skiny, sms, przelew, blik, kod] csgotokens.com - tokeny na serwery CS:GO. goboosting.pl - graj i zarabiaj skiny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi