Skocz do zawartości
Arnaksik

Błędny opis ustawień serwera

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem ponieważ mam tryb turniejowy na serwerze i wyłączone friendly fire a gdy wchodzisz na serwer po prawej stronie pisze "Ustawienia" i że friendly fire jest włączony jak to edytować ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Arnaksik napisał:

gdy wchodzisz na serwer po prawej stronie pisze "Ustawienia" i że friendly fire jest włączony jak to edytować ? 

Nie do końca rozumiem, może to kwestia indywidualna :P 

Chodzi Ci o to okienko MOTD, że w nim się coś wyświetla? Zrób screena :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
21 minut temu, Bartosz Borowski napisał:

Nie do końca rozumiem, może to kwestia indywidualna :P 

Chodzi Ci o to okienko MOTD, że w nim się coś wyświetla? Zrób screena :P 

Chodzi mu o to pewnie że jak mapa się ładuje z prawej strony są różne informacje.

 

Co do tematu nie da się już tego zmienić po pewnym update.

 

Edytowane przez GGBVSKY.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prawej stronie podczas ładowania mapy wyświetlane są informacje "o trybie, który jest obecnie ustalony"

 

Wypisane tam są domyślne ustawienia z MM'ów

(Jeżeli masz turniejowy)

 

Kiedyś można było edytować ekran logowania i napisy po prawej. Aktualnie jest to zablokowane (z tego co wyczytałem)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, SnowWolf napisał:

Po prawej stronie podczas ładowania mapy wyświetlane są informacje "o trybie, który jest obecnie ustalony"

 

Wypisane tam są domyślne ustawienia z MM'ów

(Jeżeli masz turniejowy)

 

Kiedyś można było edytować ekran logowania i napisy po prawej. Aktualnie jest to zablokowane (z tego co wyczytałem)

 

To czemu u mnie nie zmienił się opis tego skoro mam wyłaczony FF a tam pokazuje że jest włączony. Pewna owa sieć też ma turniejowy a ma opis że FF wyłączony . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Seweryn Nowotnik
      Cześć szukam chętnych osóub do stworzenia forum pod gry cs 1.6 cs GO itp jak ktoś chętny pisz na gg 66209479
    • Przez twojamarionetka
      Opis: Tak jak w nazwie, zlecę zrobienie unikalnego serwera pod grę GTA SA Multiplayer od podstaw wszystkie szczegóły dogadamy.
      Cena: Do dogadania się.
      Płatność: Przelew/paypal
      Kontakt: STEAM: https://steamcommunity.com/id/TwojaMarionetka
    • Przez Pynnno
      Tak jak w temacie dzisiaj usunąłem wszystkie plutony i chcąc uruchomić serwer wyświetla mi w konsoli komunikat
      Steam Console Client (c) Valve Corporation
      -- type 'quit' to exit --
      Loading Steam API...OK.
      Failed to load script file 'update.txt'
      dodam że nie mogę znaleźć nigdzie tego pliku
    • Przez xBart3k
      Co z tym mogę zrobić? Na stronie hostingu pisze, iż jest zaktualizowany.
       
      Server is running an older version, client version 13641, server version 13594
    • Przez xBart3k
      Nie wiem jak do naprawić, próbuję drugi dzień.
       
      Parametry startowe: srcds_run -game csgo -console -usercon +game_type 0 +game_mode 1 +mapgroup mg_active +map de_dust +exec server.cfg -debug -nomaster
       
      LOGI:
      > ./srcds_run: 32: ./srcds_run: pushd: not found
      > ./srcds_run: 35: ./srcds_run: popd: not found
      > Enabling debug mode
      > Server will auto-restart if there is a crash.
      > LD_LIBRARY_PATH=/home/ewa/servers/a79611/files/bin:/home/ewa/servers/a79611/files:/home/ewa/servers/a79611/files/bin:
      > #
      > #Console initialized.
      > Setting breakpad minidump AppID = 740
      > #Using breakpad minidump system 740/13594.546.DC
      > Using breakpad crash handler
      > Forcing breakpad minidump interfaces to load
      > dlopen failed trying to load:
      > /home/ewa/servers/a79611/files/.steam/sdk32/steamclient.so
      > with error:
      > /home/ewa/servers/a79611/files/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
      > Looking up breakpad interfaces from steamclient
      > Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
      > #Loading VPK file hashes for pure server operation.
      > #Loading VPK file hashes for pure server operation.
      > #Loading VPK file hashes for pure server operation.
      > #Game.dll loaded for "Counter-Strike: Global Offensive"
      > #CGameEventManager::AddListener: event 'server_pre_shutdown' unknown.
      > #CGameEventManager::AddListener: event 'game_newmap' unknown.
      > #CGameEventManager::AddListener: event 'finale_start' unknown.
      > #CGameEventManager::AddListener: event 'round_start' unknown.
      > #CGameEventManager::AddListener: event 'round_end' unknown.
      > #CGameEventManager::AddListener: event 'difficulty_changed' unknown.
      > #CGameEventManager::AddListener: event 'player_connect' unknown.
      > #CGameEventManager::AddListener: event 'player_disconnect' unknown.
      > Failed to load gamerulescvars.txt, game rules cvars might not be reported to management tools.
      > Server is hibernating
      > [S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.
      > [S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; unable to locate a running instance of Steam, or a local steamclient.so.
      > Particles: Missing 'particles/money_fx.pcf'
      > No web api auth key specified - workshop downloads will be disabled.
      > Unable to load plugin "addons/metamod/bin/server"
      > maxplayers set to 64
      > Skirmish mode 6 references a non-existant gamemode: deathmatch
      > Skirmish mode 7 references a non-existant gamemode: deathmatch
      > ConVarRef cl_embedded_stream_video_playing doesn't point to an existing ConVar
      > Unknown command "cl_bobamt_vert"
      > Unknown command "cl_bobamt_lat"
      > Unknown command "cl_bob_lower_amt"
      > Unknown command "cl_viewmodel_shift_left_amt"
      > Unknown command "cl_viewmodel_shift_right_amt"
      > Unknown command "cl_teamid_min"
      > Unknown command "cl_teamid_max"
      > Unknown command "cl_teamid_overhead"
      > Unknown command "cl_teamid_overhead_maxdist"
      > maxplayers set to 64
      > Setting mapgroup to 'mg_active'
      > Server waking up from hibernation
      > Console: "Server config loaded!"
      > ApplyGameSettings: Invalid mapgroup name mg_active
      > ---- Host_NewGame ----
      > ConVarRef r_staticlight_streams_indirect_only doesn't point to an existing ConVar
      > Host_NewGame on map de_dust
      > ConVarRef room_type doesn't point to an existing ConVar
      > ammo_grenade_limit_default - 1
      > ammo_grenade_limit_flashbang - 1
      > ammo_grenade_limit_total - 3
      > bot_allow_grenades - 1
      > bot_allow_machine_guns - 1
      > bot_allow_pistols - 1
      > bot_allow_rifles - 1
      > bot_allow_rogues - 1
      > bot_allow_shotguns - 1
      > bot_allow_snipers - 1
      > bot_allow_sub_machine_guns - 1
      > bot_autodifficulty_threshold_high - 5.0
      > bot_autodifficulty_threshold_low - -2.0
      > bot_chatter - normal
      > bot_defer_to_human_goals - 0
      > bot_defer_to_human_items - 1
      > bot_difficulty - 1
      > bot_quota - 10
      > bot_quota_mode - normal
      > cash_player_bomb_defused - 300
      > cash_player_bomb_planted - 300
      > cash_player_damage_hostage - -30
      > cash_player_get_killed - 0
      > cash_player_interact_with_hostage - 150
      > cash_player_killed_enemy_default - 300
      > cash_player_killed_enemy_factor - 1
      > cash_player_killed_hostage - -1000
      > cash_player_killed_teammate - -300
      > cash_player_rescued_hostage - 1000
      > cash_player_respawn_amount - 0
      > cash_team_elimination_bomb_map - 3250
      > cash_team_elimination_hostage_map_ct - 2000
      > cash_team_elimination_hostage_map_t - 1000
      > cash_team_hostage_alive - 0
      > cash_team_hostage_interaction - 500
      > cash_team_loser_bonus - 1400
      > cash_team_loser_bonus_consecutive_rounds - 500
      > cash_team_planted_bomb_but_defused - 800
      > cash_team_rescued_hostage - 0
      > cash_team_survive_guardian_wave - 1000
      > cash_team_terrorist_win_bomb - 3500
      > cash_team_win_by_defusing_bomb - 3250
      > cash_team_win_by_hostage_rescue - 3500
      > cash_team_win_by_time_running_out_bomb - 3250
      > cash_team_win_by_time_running_out_hostage - 3250
      > ff_damage_reduction_bullets - 0.1
      > ff_damage_reduction_grenade - 0.25
      > ff_damage_reduction_grenade_self - 1
      > ff_damage_reduction_other - 0.25
      > global_chatter_info -
      > mp_afterroundmoney - 0
      > mp_anyone_can_pickup_c4 - 0
      > mp_autoteambalance - 1
      > mp_buy_allow_grenades - 1
      > mp_buy_allow_guns - 255
      > mp_buy_anywhere - 0
      > mp_buy_during_immunity - 0
      > mp_buytime - 90
      > mp_c4_cannot_be_defused - 0
      > mp_c4timer - 40
      > mp_consecutive_loss_max - 4
      > mp_coop_force_join_ct - 0
      > mp_coopmission_bot_difficulty_offset - 0
      > mp_coopmission_mission_number - 0
      > mp_ct_default_grenades -
      > mp_ct_default_melee - weapon_knife
      > mp_ct_default_primary -
      > mp_ct_default_secondary - weapon_hkp2000
      > mp_damage_headshot_only - 0
      > mp_damage_scale_ct_body - 1.0
      > mp_damage_scale_ct_head - 1.0
      > mp_damage_scale_t_body - 1.0
      > mp_damage_scale_t_head - 1.0
      > mp_damage_vampiric_amount - 0
      > mp_death_drop_c4 - 1
      > mp_death_drop_defuser - 1
      > mp_death_drop_grenade - 2
      > mp_death_drop_gun - 1
      > mp_deathcam_skippable - 1
      > mp_default_team_winner_no_objective - -1
      > mp_defuser_allocation - 0
      > mp_display_kill_assists - 1
      > mp_dm_bonus_percent - 50
      > mp_dm_bonus_respawn - 0
      > mp_dm_bonusweapon_dogtags - 0
      > mp_dm_dogtag_score - 0
      > mp_dm_kill_base_score - 10
      > mp_dm_teammode - 0
      > mp_dm_teammode_bonus_score - 1
      > mp_dm_teammode_dogtag_score - 0
      > mp_dm_teammode_kill_score - 1
      > mp_dogtag_despawn_on_killer_death - 1
      > mp_dogtag_despawn_time - 120
      > mp_dogtag_pickup_rule - 0
      > mp_economy_reset_rounds - 0
      > mp_equipment_reset_rounds - 0
      > mp_force_assign_teams - 0
      > mp_force_pick_time - 15
      > mp_forcecamera - 1
      > mp_free_armor - 0
      > mp_freezetime - 6
      > mp_friendlyfire - 0
      > mp_ggprogressive_round_restart_delay - 15.0
      > mp_ggtr_always_upgrade - 0
      > mp_ggtr_bomb_defuse_bonus - 1
      > mp_ggtr_bomb_detonation_bonus - 1
      > mp_ggtr_bomb_pts_for_flash - 4
      > mp_ggtr_bomb_pts_for_he - 3
      > mp_ggtr_bomb_pts_for_molotov - 5
      > mp_ggtr_bomb_pts_for_upgrade - 2.0
      > mp_ggtr_bomb_respawn_delay - 0.0
      > mp_ggtr_end_round_kill_bonus - 1
      > mp_ggtr_halftime_delay - 0.0
      > mp_ggtr_last_weapon_kill_ends_half - 0
      > mp_give_player_c4 - 1
      > mp_global_damage_per_second - 0.0
      > mp_guardian_bot_money_per_wave - 800
      > mp_guardian_loc_adjective -
      > mp_guardian_loc_condition -
      > mp_guardian_loc_icon -
      > mp_guardian_loc_mission - default
      > mp_guardian_loc_override -
      > mp_guardian_loc_weapon -
      > mp_guardian_player_dist_max - 2000
      > mp_guardian_player_dist_min - 1300
      > mp_guardian_special_kills_needed - 10
      > mp_guardian_special_weapon_needed - awp
      > mp_guardian_target_site - -1
      > mp_halftime - 0
      > mp_halftime_pausetimer - 0
      > mp_heavyassaultsuit_cooldown - 5
      > mp_hostagepenalty - 10
      > mp_hostages_max - 2
      > mp_hostages_spawn_force_positions -
      > mp_hostages_spawn_same_every_round - 1
      > mp_items_prohibited -
      > mp_limitteams - 2
      > mp_match_can_clinch - 1
      > mp_max_armor - 2
      > mp_maxmoney - 16000
      > mp_maxrounds - 0
      > mp_molotovusedelay - 15.0
      > mp_playercashawards - 1
      > mp_radar_showall - 0
      > mp_randomspawn - 0
      > mp_randomspawn_dist - 0
      > mp_randomspawn_los - 1
      > mp_respawn_immunitytime - 4.0
      > mp_respawn_on_death_ct - 0
      > mp_respawn_on_death_t - 0
      > mp_respawnwavetime_ct - 10.0
      > mp_respawnwavetime_t - 10.0
      > mp_round_restart_delay - 7.0
      > mp_roundtime - 5
      > mp_roundtime_defuse - 0
      > mp_roundtime_hostage - 0
      > mp_solid_teammates - 1
      > mp_starting_losses - 0
      > mp_startmoney - 800
      > mp_t_default_grenades -
      > mp_t_default_melee - weapon_knife
      > mp_t_default_primary -
      > mp_t_default_secondary - weapon_glock
      > mp_taser_recharge_time - -1
      > mp_teamcashawards - 1
      > mp_teammates_are_enemies - 0
      > mp_timelimit - 5
      > mp_use_respawn_waves - 0
      > mp_warmup_pausetimer - 0
      > mp_warmuptime - 30
      > mp_warmuptime_all_players_connected - 0
      > mp_weapon_self_inflict_amount - 0
      > mp_weapons_allow_heavy - -1
      > mp_weapons_allow_heavyassaultsuit - 0
      > mp_weapons_allow_map_placed - 0
      > mp_weapons_allow_pistols - -1
      > mp_weapons_allow_rifles - -1
      > mp_weapons_allow_smgs - -1
      > ConVarRef mp_weapons_allow_tagrenade doesn't point to an existing ConVar
      > mp_weapons_allow_typecount - 5
      > mp_weapons_allow_zeus - 1
      > mp_weapons_glow_on_ground - 0
      > mp_weapons_max_gun_purchases_per_weapon_per_match - -1
      > mp_win_panel_display_time - 3
      > occlusion_test_async - 0
      > spec_freeze_panel_extended_time - 0.0
      > spec_freeze_time - 3.0
      > spec_replay_enable - 0
      > sv_accelerate - 5.5
      > sv_airaccelerate - 12
      > sv_allow_votes - 1
      > sv_alltalk - 0
      > sv_arms_race_vote_to_restart_disallowed_after - 0
      > sv_auto_adjust_bot_difficulty - 1
      > sv_auto_full_alltalk_during_warmup_half_end - 1
      > sv_autobunnyhopping - 0
      > sv_autobuyammo - 0
      > sv_bot_buy_decoy_weight - 1
      > sv_bot_buy_flash_weight - 1
      > sv_bot_buy_grenade_chance - 33
      > sv_bot_buy_hegrenade_weight - 6
      > sv_bot_buy_molotov_weight - 1
      > sv_bot_buy_smoke_weight - 1
      > sv_bots_force_rebuy_every_round - 0
      > sv_bots_get_easier_each_win - 0
      > sv_bots_get_harder_after_each_wave - 0
      > sv_bounce - 0
      > sv_buy_status_override - -1
      > sv_deadtalk - 0
      > sv_disable_show_team_select_menu - 0
      > sv_duplicate_playernames_ok - 0
      > sv_enablebunnyhopping - 0
      > sv_friction - 5.2
      > sv_gravity - 800
      > sv_guardian_heavy_all - 0
      > sv_guardian_heavy_count - 0
      > sv_guardian_max_wave_for_heavy - 0
      > sv_guardian_min_wave_for_heavy - 0
      > sv_ignoregrenaderadio - 0
      > sv_infinite_ammo - 0
      > sv_maxspeed - 320
      > sv_maxvelocity - 3500
      > sv_occlude_players - 1
      > sv_staminajumpcost - .080
      > sv_staminalandcost - .050
      > sv_stopspeed - 80
      > sv_talk_enemy_dead - 0
      > sv_talk_enemy_living - 0
      > sv_vote_to_changelevel_before_match_point - 0
      > sv_wateraccelerate - 10
      > sv_waterfriction - 1
      > tv_delay - 10
      > weapon_accuracy_nospread - 0
      > weapon_air_spread_scale - 1.0
      > ConVarRef weapon_cleanup_on_round_restart doesn't point to an existing ConVar
      > weapon_max_before_cleanup - 0
      > weapon_recoil_scale - 2.0
      > weapon_reticle_knife_show - 0
      > ff_damage_reduction_grenade - 0.25
      > ff_damage_reduction_grenade_self - 1
      > ff_damage_reduction_other - 0.25
      > mp_friendlyfire - 0
      > mp_warmuptime - 30
      > mp_warmuptime_all_players_connected - 0
      > Executing dedicated server config file
      > Console: "Server config loaded!"
      > Unknown command "cash_team_elimination_hostage_map"
      > Unknown command "cash_team_win_by_time_running_out"
      > Unknown command "mp_gungameimmunitytime"
      > Unknown command "spec_show_xray"
      > Console: "Server config loaded!"
      > Commentary: Could not find commentary data file 'maps/de_dust_commentary.txt'.
      > Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank'
      > Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank'
      > Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank'
      > Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank'
      > Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank'
      > Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank'
      > Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank'
      > Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank'
      > Initializing Steam libraries for secure Internet server
      > [S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.
      > Setting breakpad minidump AppID = 730
      > dlopen failed trying to load:
      > /home/ewa/servers/a79611/files/.steam/sdk32/steamclient.so
      > with error:
      > /home/ewa/servers/a79611/files/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
      > Looking up breakpad interfaces from steamclient
      > Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
      > Setting breakpad minidump AppID = 740
      > Logging into Steam gameserver account with logon token 'B8481D19xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx'
      > PutClientInServer: no info_player_start on level
      > GOTV[0] broadcast active.
      > Connection to Steam servers successful.
      > Public IP is 185.91.116.3.
      > Assigned persistent gameserver Steam ID [G:1:2350975].
      > VAC secure mode is activated.
      > GC Connection established for server version 546, instance idx 1
×