Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Problem z bunnyhop


GULLSON
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wie ktoś jak poprawić bh w module shop by Zephyrus chodzi mi o dodanie to modułu wartości poprawiające jakość skakania

Link do sklepu z którego korzystam https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=276677

 

sv_accelerate 7
sv_airaccelerate 100
sv_staminajumpcost 0 
sv_staminalandcost 0
sv_staminamax 0
sv_staminarecoveryrate 0
sv_clamp_unsafe_velocities 0

Kod do modułu znajdziecie tu:

Spoiler

#if defined STANDALONE_BUILD
#include <sourcemod>
#include <sdktools>

#include <store>
#include <zephstocks>

new bool:GAME_TF2 = false;
#endif

#if defined STANDALONE_BUILD
public OnPluginStart()
#else
public Bunnyhop_OnPluginStart()
#endif
{
#if defined STANDALONE_BUILD
    // TF2 is unsupported
    new String:m_szGameDir[32];
    GetGameFolderName(m_szGameDir, sizeof(m_szGameDir));
    if(strcmp(m_szGameDir, "tf")==0)
        GAME_TF2 = true;
#endif
    Store_RegisterHandler("bunnyhop", "", Bunnyhop_OnMapStart, Bunnyhop_Reset, Bunnyhop_Config, Bunnyhop_Equip, Bunnyhop_Remove, true);
}

public Bunnyhop_OnMapStart()
{
}

public Bunnyhop_Reset()
{
}

public Bunnyhop_Config(&Handle:kv, itemid)
{
    Store_SetDataIndex(itemid, 0);
    return true;
}

public Bunnyhop_Equip(client, id)
{
    return -1;
}

public Bunnyhop_Remove(client, id)
{
}

#if defined STANDALONE_BUILD
public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapon)
#else
public Action:Bunnyhop_OnPlayerRunCmd(client, &buttons)
#endif
{
    new m_iEquipped = Store_GetEquippedItem(client, "bunnyhop");
    if(m_iEquipped < 0)
        return Plugin_Continue;

    new m_iWater = GetEntProp(client, Prop_Data, "m_nWaterLevel");
    if (IsPlayerAlive(client))
        if (buttons & IN_JUMP)
            if (m_iWater <= 1)
                if (!(GetEntityMoveType(client) & MOVETYPE_LADDER))
                {
                    if(!GAME_TF2)
                        SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flStamina", 0.0);
                    if (!(GetEntityFlags(client) & FL_ONGROUND))
                        buttons &= ~IN_JUMP;
                }

    return Plugin_Continue;
}

 

Dodam że bh nie chcę dla wszystkich tylko dla osób które go kupią w !shop

Edytowane przez GULLSON
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...