GULLSON Opublikowano Luty 6, 2018 o 12:33 Udostępnij Opublikowano Luty 6, 2018 o 12:33 (edytowane) Wie ktoś jak poprawić bh w module shop by Zephyrus chodzi mi o dodanie to modułu wartości poprawiające jakość skakania Link do sklepu z którego korzystam https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=276677 sv_accelerate 7 sv_airaccelerate 100 sv_staminajumpcost 0 sv_staminalandcost 0 sv_staminamax 0 sv_staminarecoveryrate 0 sv_clamp_unsafe_velocities 0 Kod do modułu znajdziecie tu: Spoiler #if defined STANDALONE_BUILD #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <store> #include <zephstocks> new bool:GAME_TF2 = false; #endif #if defined STANDALONE_BUILD public OnPluginStart() #else public Bunnyhop_OnPluginStart() #endif { #if defined STANDALONE_BUILD // TF2 is unsupported new String:m_szGameDir[32]; GetGameFolderName(m_szGameDir, sizeof(m_szGameDir)); if(strcmp(m_szGameDir, "tf")==0) GAME_TF2 = true; #endif Store_RegisterHandler("bunnyhop", "", Bunnyhop_OnMapStart, Bunnyhop_Reset, Bunnyhop_Config, Bunnyhop_Equip, Bunnyhop_Remove, true); } public Bunnyhop_OnMapStart() { } public Bunnyhop_Reset() { } public Bunnyhop_Config(&Handle:kv, itemid) { Store_SetDataIndex(itemid, 0); return true; } public Bunnyhop_Equip(client, id) { return -1; } public Bunnyhop_Remove(client, id) { } #if defined STANDALONE_BUILD public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapon) #else public Action:Bunnyhop_OnPlayerRunCmd(client, &buttons) #endif { new m_iEquipped = Store_GetEquippedItem(client, "bunnyhop"); if(m_iEquipped < 0) return Plugin_Continue; new m_iWater = GetEntProp(client, Prop_Data, "m_nWaterLevel"); if (IsPlayerAlive(client)) if (buttons & IN_JUMP) if (m_iWater <= 1) if (!(GetEntityMoveType(client) & MOVETYPE_LADDER)) { if(!GAME_TF2) SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flStamina", 0.0); if (!(GetEntityFlags(client) & FL_ONGROUND)) buttons &= ~IN_JUMP; } return Plugin_Continue; } Dodam że bh nie chcę dla wszystkich tylko dla osób które go kupią w !shop Edytowane Luty 6, 2018 o 12:37 przez GULLSON Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owner_2019 Opublikowano Listopad 23, 2019 o 09:44 Udostępnij Opublikowano Listopad 23, 2019 o 09:44 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi