Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Wie ktoś jak poprawić bh w module shop by Zephyrus chodzi mi o dodanie to modułu wartości poprawiające jakość skakania

Link do sklepu z którego korzystam https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=276677

 

sv_accelerate 7
sv_airaccelerate 100
sv_staminajumpcost 0 
sv_staminalandcost 0
sv_staminamax 0
sv_staminarecoveryrate 0
sv_clamp_unsafe_velocities 0

Kod do modułu znajdziecie tu:

Spoiler

#if defined STANDALONE_BUILD
#include <sourcemod>
#include <sdktools>

#include <store>
#include <zephstocks>

new bool:GAME_TF2 = false;
#endif

#if defined STANDALONE_BUILD
public OnPluginStart()
#else
public Bunnyhop_OnPluginStart()
#endif
{
#if defined STANDALONE_BUILD
    // TF2 is unsupported
    new String:m_szGameDir[32];
    GetGameFolderName(m_szGameDir, sizeof(m_szGameDir));
    if(strcmp(m_szGameDir, "tf")==0)
        GAME_TF2 = true;
#endif
    Store_RegisterHandler("bunnyhop", "", Bunnyhop_OnMapStart, Bunnyhop_Reset, Bunnyhop_Config, Bunnyhop_Equip, Bunnyhop_Remove, true);
}

public Bunnyhop_OnMapStart()
{
}

public Bunnyhop_Reset()
{
}

public Bunnyhop_Config(&Handle:kv, itemid)
{
    Store_SetDataIndex(itemid, 0);
    return true;
}

public Bunnyhop_Equip(client, id)
{
    return -1;
}

public Bunnyhop_Remove(client, id)
{
}

#if defined STANDALONE_BUILD
public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapon)
#else
public Action:Bunnyhop_OnPlayerRunCmd(client, &buttons)
#endif
{
    new m_iEquipped = Store_GetEquippedItem(client, "bunnyhop");
    if(m_iEquipped < 0)
        return Plugin_Continue;

    new m_iWater = GetEntProp(client, Prop_Data, "m_nWaterLevel");
    if (IsPlayerAlive(client))
        if (buttons & IN_JUMP)
            if (m_iWater <= 1)
                if (!(GetEntityMoveType(client) & MOVETYPE_LADDER))
                {
                    if(!GAME_TF2)
                        SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flStamina", 0.0);
                    if (!(GetEntityFlags(client) & FL_ONGROUND))
                        buttons &= ~IN_JUMP;
                }

    return Plugin_Continue;
}

 

Dodam że bh nie chcę dla wszystkich tylko dla osób które go kupią w !shop

Edytowane przez GULLSON

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez pupcialupcia123
      Witam mam pytanie ponieważ od jakiegoś czasu mam to:
      https://i.imgur.com/ruIVtdL.png
      a dokładniej podswietlanie broni jak gracz upusci i nie wiem jak to wyłączyć
    • Przez g
      Witam mam problem po update, mapa zamiast się zmieniać przeładowuję się i jest ciągle ta sama komendy, które mam wpisane:
      mp_match_end_restart 1
      mp_match_end_changelevel 1
       
      Coś nie tak z tym?
    • Przez Mateusz Gągało
      Czołem, aktualnie tworzę w 100% zmodyfikowaną mapę do GTA SAN ANDREAS która przenosi nas w świat post-apo.
      Pojawił się pewien problem polegający na tym że przedmioty, budynki, drzewa itp nie renderują się tak szybko jak wcześniej postawione już przedmioty przez rockstar.
      Najbardziej jest to zauważalne podczas bardzo szybkiej jazdy, gdy przedmioty postawione przeze mnie respią się praktycznie przed maską jadącego auta - normalnie nie uważałem tego za problem ponieważ aut szybko jadących nie będzie tak samo jak i zbytniej możliwości na szybkie poruszanie się poprzez wcześniej wspomniany całkowicie zdewastowany świat jednak piszę ponieważ obiekty naturalne głównie drzewa, są widoczne tylko gdy podejdę do nich na bliską odległość co uniemożliwia mi praktycznie robienie lasów i stawiania drzew. Po prostu ich nie widać, pojawiają się dopiero gdy jesteśmy kilkanaście kroków obok.. Lokacje które tworze cierpią na tym ponieważ często są otoczone drzewami które widać dopiero po podejściu blisko ( pozostałe obiekty widać ) podsumowując sformułuję pytanie - "co zrobić by obiekty postawione w MTA były widoczne z daleka - tak samo jak przedmioty postawione przez rockstar.
       
      Oto przykładowy scren jednej z wielu wielu lokacji w której naocznie widać problem. W miejscu czerwonych kresek powinny być drzewa odzielające lokacje od pozostałych terenów - drzew jednak nie widać z daleka a rzeczy zbudowane przez rockstar już tak.
       
       

    • Przez Kuba Majewski
      Witam, otóż mam taki problem, że mam wgrany plugin na prefiksy (ten klanowy) i vipa hanys, co rundę w tabeli zmienia ten przedrostek z [Wlasciciel] na [VIP]. Czy da sie skonfigurować to tak zeby nie było problemow?
       
      I czy da sie zrobić tak żeby na sayu był ten przedrostek + jakiś kolor nicku? 
×