Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Zatrzymanie Randomowej Klasy :D


sdasdas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam malutki problem, bo nie mam pomysłu jak zatrzymać wybór randomowej klasy dla VIP'a, gdy wybierze swoją klase z MENU

To jest ten switch, ogólnie jest więcej kodu ale nie chce mi się wklejać :D

int class = GetRandomInt(0, 3);

switch(class) 
		{
			case 0:
			{
				SetPlayerArms(client, "models/player/custom_player/zombie/crimsonhead/crimsonhead_arms.mdl");
				SetEntityModel(client, "models/player/custom_player/zombie/crimsonhead/crimsonhead.mdl");
				SetEntityGravity(client, 1.0);
				SetEntityHealth(client, 2000);
				SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.0);
				PrintToChat(client, " \x02•BaseBuilder• \x01Twoja Klasa To \x05Zombie!");
				CS_SetClientClanTag(client, "Zombie");
			}
			case 1:
			{
				SetPlayerArms(client, "models/player/custom_player/zombie/mummy/mummy_arms.mdl");
				SetEntityModel(client, "models/player/custom_player/zombie/mummy/mummy.mdl");
				SetEntityGravity(client, 0.6);
				SetEntityHealth(client, 1500);
				SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.0);
				PrintToChat(client, " \x02•BaseBuilder• \x01Twoja Klasa To \x05Jumper!");
				CS_SetClientClanTag(client, "Jumper");
			}
			case 2:
			{
				SetPlayerArms(client, "models/player/custom_player/zombie/revenant/revenant_arms.mdl");
				SetEntityModel(client, "models/player/custom_player/zombie/revenant/revenant_v2.mdl");
				SetEntityGravity(client, 1.1);
				SetEntityHealth(client, 3500);
				SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 0.7);			
				PrintToChat(client, " \x02•BaseBuilder• \x01Twoja Klasa To \x05Undead!");
				CS_SetClientClanTag(client, "Undead");
			}
			case 3:
			{
				SetPlayerArms(client, "models/player/custom_player/zombie/romeo_zombie/romeo_zombie_arms.mdl");
				SetEntityModel(client, "models/player/custom_player/zombie/romeo_zombie/romeo_zombie.mdl");
				SetEntityGravity(client, 0.8);
				SetEntityHealth(client, 1000);
				SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 2.0);
				PrintToChat(client, " \x02•BaseBuilder• \x01Twoja Klasa To \x05Speeder!");
				CS_SetClientClanTag(client, "Speeder");
			}
		}

A tu menu wyboru klasy VIP

public Action CMD_Class(int client, int args)
{
	#if defined DEBUG_LOG
	LogMessage("CMD_Class");
	#endif
	if(GetClientTeam(client) == ZOMBIES)
	{
		Menu menu = new Menu(MenuHandler_ZombieClass);
		SetMenuTitle(menu, "Wybierz Klase VIP:");
		
		AddMenuItem(menu, "0", "[VIP] Walker");
		
		menu.Display(client, 10);
	}
	return Plugin_Continue;
}

public int MenuHandler_ZombieClass(Menu menu, MenuAction action, int client, int itemNum) 
{
	if ( action == MenuAction_Select && IsValidPlayer(client)) 
	{
		char info[255];
		GetMenuItem(menu, itemNum, info, sizeof(info));

		char flags[40] = "p";
		int vip = StringToInt(info);
		
		if(HasPlayerFlags(client, flags))
		{
			switch(vip)
			{
				case 0:
				{
					SetPlayerArms(client, "models/player/custom_player/kuristaja/walker/walker_arms.mdl");
					SetEntityModel(client, "models/player/custom_player/kuristaja/walker/walkerv2.mdl");
					SetEntityGravity(client, 0.7);
					SetEntityHealth(client, 4000);
					SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.5);
					PrintToChat(client, " \x02•BaseBuilder• \x01Twoja Klasa To \x05[VIP] Walker!");
					CS_SetClientClanTag(client, "[VIP] Walker");
				}
			}
			if(IsBuildTime() || IsPrepTime())
			{
				CS_RespawnPlayer(client);
			}	
		}
		else
		PrintToChat(client, " \x02•BaseBuilder• \x01Ooops, wyglada na to, ze nie posiadasz \x07VIP'a");
	}
	else if (action == MenuAction_End)
	{
		CloseHandle(menu);
	}
}

Klasa się zmienia po wybraniu z menu tylko, że po tym automatycznie przydziela mu klasę z tych randomowych :/ A chce, żeby po wybraniu klasy z menu nie dawało już mu randomowych przez całą mape :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...