Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

#include <sourcemod>
#define HIDE_HUD_RADAR 1<<12

public OnPluginStart() 
{
HookEvent("player_spawn", Player_Spawn);
}

public Action Player_Spawn(Handle event, const char[] name, bool dB)
{
new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
if(client == 0) return;
CreateTimer(0.0, RemoveRadar, client);
}

public Action RemoveRadar(Handle timer, any client)
{
if (GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHideHUD") != HIDE_HUD_RADAR)
{
  SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHideHUD", HIDE_HUD_RADAR);
}
}

Mam problem z tym kodem ... Radar pokazuje się na kilka chwil po pojawieniu się gracza. Nie mam już pomysłów jak zrobić by klient nie widział tego przeskoku (jest na początku ... po czym znika po bardzo krótkiej chwili).

Pożądany efekt : Stała niewidoczność radaru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie jest to zalecane ale możesz stworzyć timer 0.1 w OnPluginStart który będzie zapętlony + w nim zapętlic prawidłowych graczy (isvalidclient) i ustawiać tego propa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez morpheuS
      Witam, mam serwer na hostingu zabijaka. Po aktualizacji CS:GO najpierw nie mogłem wejść na swój serwer, support nakazał zaktualizować SM na serwerze więc pliki zaktualizowałem. Teraz na serwer można wejść lecz rozłącza i mnie i graczy. Wpis z konsoli: "Dropped GRACZ from server: Pure server: file [GAME]\scripts/game_sounds_survival.txt does not match the server's file".
      Myślałem, że problem jest po mojej stronie, usunąłem folder scripts nawet i sprawdziłem spójność by go pobrało i nadal nas wyrzuca.
      Co począć?
    • Przez Udasie
      Witam.Zainstalowałem na swoim serwerze dedykowanym serwer CS:Go zgodnie z opisem z linuxgsm. Serwer zainstalował się bez problemu.
      Po zalogowaniu się do konsoli rcon nie działa praktycznie żadna komenda - zmiana mapy , kick itd.
      Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
    • Przez Patryk Nowak
      Witam otóż pobrałem plugin https://drive.google.com/drive/folders/1iVvI7JKU7pJ--h71KmTop8rAcAE3yUJm  z 
      Wszystko fajnie komendy też chodzi do cs source non steam v34 ale nie wiem jak przetlumaczyć ten nowy rok bo jest po rosyjsku probowałem przez notepad .sp plik przetłumaczyłem ale nie działa pomógł by ktoś mi przetłumaczyć albo pomoć bo to przydało by się ;d
      Fireworks

      sm_celebrate - Begins to congratulate players.
      sm_firework - Launches fireworks over the players head.
      sm_stopevent - Stops congratulations and fireworks.






      Fireworks:
    • Przez paczo121
      Witam,
      Czy ktoś sie może orientuje jak wyłączyć pokazywanie graczy w panelu bocznym z jednej jak i drugiej strony tak jak ma to miejsce na rankingowych? Dokladnie chodzi o wylaczenie tego co przedstawia ss. Przed panorama nie mialem takiego problemu ale teraz nie wiem jak to offnac.

      Z gory dziekuje za pomoc

    • Przez Mikołaj Michał Żelewski
      Cześć, mam problem z crash steam oraz cs.
      Wyskakuje na natomiast takie błędy:
      (failed)csgo_20181115_135357_1_x1C7EF088
      (failed)csgo_20181115_142200_1_x1F40F1C8
      (failed)csgo_20181116_074604_1_x1E49EA48
      (failed)csgo_20181116_085353_1_x1A02F488
      (failed)csgo_20181116_090145_1_x0159D788
      (failed)csgo_20181116_091104_1_x009CD388'
      (failed)csgo_20181116_091104_1_x009CD388
      Te błędy mam od formatu komputera i nie wiem co powoduje takie błędy
×