K01043k Opublikowano Luty 19, 2018 o 00:33 Udostępnij Opublikowano Luty 19, 2018 o 00:33 #include <sourcemod> #define HIDE_HUD_RADAR 1<<12 public OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", Player_Spawn); } public Action Player_Spawn(Handle event, const char[] name, bool dB) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(client == 0) return; CreateTimer(0.0, RemoveRadar, client); } public Action RemoveRadar(Handle timer, any client) { if (GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHideHUD") != HIDE_HUD_RADAR) { SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHideHUD", HIDE_HUD_RADAR); } } Mam problem z tym kodem ... Radar pokazuje się na kilka chwil po pojawieniu się gracza. Nie mam już pomysłów jak zrobić by klient nie widział tego przeskoku (jest na początku ... po czym znika po bardzo krótkiej chwili). Pożądany efekt : Stała niewidoczność radaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberrt Opublikowano Luty 19, 2018 o 07:28 Udostępnij Opublikowano Luty 19, 2018 o 07:28 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. SklepSMS.ovh - Najlepszy Sklep Usług na serwer CS:GO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haooy Opublikowano Marzec 5, 2018 o 20:04 Udostępnij Opublikowano Marzec 5, 2018 o 20:04 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owner_2019 Opublikowano Listopad 23, 2019 o 09:44 Udostępnij Opublikowano Listopad 23, 2019 o 09:44 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi