Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

K01043k
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

#include <sourcemod>
#define HIDE_HUD_RADAR 1<<12

public OnPluginStart() 
{
HookEvent("player_spawn", Player_Spawn);
}

public Action Player_Spawn(Handle event, const char[] name, bool dB)
{
new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
if(client == 0) return;
CreateTimer(0.0, RemoveRadar, client);
}

public Action RemoveRadar(Handle timer, any client)
{
if (GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHideHUD") != HIDE_HUD_RADAR)
{
  SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHideHUD", HIDE_HUD_RADAR);
}
}

Mam problem z tym kodem ... Radar pokazuje się na kilka chwil po pojawieniu się gracza. Nie mam już pomysłów jak zrobić by klient nie widział tego przeskoku (jest na początku ... po czym znika po bardzo krótkiej chwili).

Pożądany efekt : Stała niewidoczność radaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...