Gość Opublikowano Luty 24, 2018 o 10:33 Udostępnij Opublikowano Luty 24, 2018 o 10:33 Posiadam mały problem, mianowicie korzystam na serwerze z autojjoin lecz problem jest taki że w momencie gdy gracz dołączy w środku rudny może on swobodnie zacząć grać. Teraz jaka dodać jakiś myk aby gracz, który dojdzie w polowie rundy byl jako martwy i musial czekac na rozpoczecie sie nowej new Handle: Team public OnPluginStart( ) { Team = CreateConVar( "sm_join_team", "1", "Do not edit this" ) AddCommandListener(CmdListener_Changeteam, "jointeam"); HookEvent( "player_connect_full", Event_OnFullConnect, EventHookMode_Post ) } public Event_OnFullConnect( Handle:event, const String:name[ ], bool:dontBroadcast ) { new client = GetClientOfUserId( GetEventInt( event, "userid" ) ) if( client != 0 && IsClientInGame( client ) && !IsFakeClient( client ) && !bIsAdminRoot(client)) { CreateTimer( 0.5, AssignTeam, client ) } } public Action: AssignTeam( Handle: timer, any: client ) { if( IsClientInGame( client ) ) { int iCvar = GetConVarInt( Team ); switch( iCvar ) { case 0 : { return Plugin_Handled } case 1 : { new iRed, iBlue; for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!IsClientInGame(i)) continue; new iTeam = GetClientTeam(i); if(iTeam == CS_TEAM_T) iRed++; else if(iTeam == CS_TEAM_CT) iBlue++; } if( iRed > iBlue ) { ChangeClientTeam( client, 3 ) } else if( iRed < iBlue ) { ChangeClientTeam( client, 2 ) } else if( iRed == iBlue ) { ChangeClientTeam( client, 2 ) } CS_RespawnPlayer(client); } case 2 : { ChangeClientTeam( client, 2 ) } case 3 : { ChangeClientTeam( client, 3 ) } } } return Plugin_Continue } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdasdas Opublikowano Luty 24, 2018 o 10:38 Udostępnij Opublikowano Luty 24, 2018 o 10:38 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano Luty 24, 2018 o 13:40 Udostępnij Opublikowano Luty 24, 2018 o 13:40 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się