Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

studiotworcy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

 

Mój problem wygląda następująco. Jestem osobą początkującą w zakładaniu serwerów, wykupiłem mój pierwszy serwer w cs go, nie wiem zbytnio jak zabrać się za konfigurację, ustawienia rund, ilość pieniędzy i te inne ustawienia, gdyż zmienia się je poprzez 0 do 2  i tutaj jest problem, że nie wiem w jakim miejscu co ustawić, gdyż w niektórych miejscach mi się wydaje że to działa tak jak nie powinno. np. ustawiam żeby można było nagrywać dema z każdego meczu i nie wiem jaką wpisać wartość. 

 

Dodatkowo chciałbym zmienić modele broni i postaci jeśli jest to możliwe, wiem że jest takie coś jak komenda !ws na zmianę i możemy wybrać sobie jakiego chcemy mieć skina, nie wiem jak też się za to zabrać, w grę wchodzi też podmienienie skinów broni, gdyż chciałbym aby skiny były stałe i każdy miał w sumie takie same, a nie sobie je wybierał, ale poprzez komendę !ws też jest spoko, dodatkowo chciałbym zmienić modele postaci na inne.

 

Chciałbym się jeszcze dowiedzieć czy jest możliwość zmiany wyglądu koloru w grze dla wszystkich graczy, tak jak w tym linku ---- > http://www70.zippyshare.com/v/JIMWsexi/file.html  chodzi mi o taki kolor zielony, lub jeśli była by możliwość, abym mógł ustawić jaki mi się podoba i czy jest taka możliwość.

 

Proszę o pomoc i udzielenie jakiś wskazówek, będę bardzo ale to bardzo wdzięczny.

 

Odnośnik do komentarza